Інтернет-армія росте з кожним днем.
Хтось тут робить гроші, хтось витрачає, хтось шукає інформацію, а інші просто розважаються.

Неважливо, чим саме ви зайняті, коли онлайн, але головне - статистика все враховує.

Онлайн час
12,5 трильйона годин онлайн - такий результат користувачів за останній рік.
Кількість часу, який ми проводимо в інтернеті, продовжує зростати: у середньому за минулий рік вона збільшилася на 4 хвилини на день (+1%). Може здатися, що це не так вже й багато, але якщо помножити на кількість інтернет-користувачів у світі, ці 4 додаткові хвилини на день дорівнюватимуть більш ніж 5 мільярдам додаткових днів використання інтернету в 2022 році.

Проте багато залежить від географії. Найбільше часу онлайн на день проводять мешканці Південної Африки: інтернет-користувачі ПАР працездатного віку кажуть, що вони витрачають у середньому 10 годин 46 хвилин на використання пристроїв із виходом до інтернету щодня.

Філіппінці, бразильці та колумбійці відстають не сильно: середньостатистичний користувач інтернету в цих країнах проводить у мережі понад 10 годин на день.

На іншому кінці шкали японці, які користуються інтернетом менше 4,5 години на день.

Цікаво відзначити, що Китай теж досить далеко в цьому рейтингу: китайські інтернет-користувачі стверджують, що вони проводять в мережі в середньому 5 годин 15 хвилин на день.

Завдяки тому, що в середньому користувачі соцмереж витрачають на них 2:00 27 хвилин на день, на ці платформи припадає найбільша частка всього часу, який ми проводимо онлайн - 35%.
Це значення також зросло за останній рік, збільшившись на 2 хвилини на день (+1,4%).
Проте з початку пандемії COVID-19 частка соціальних мереж загалом в інтернеті трохи знизилася.

Швидше за все це значною мірою пов'язано з тим, що за останні два роки люди освоїли безліч нових онлайн-занять, тому на соцмережі тепер доводиться трохи менша частка часу.

Зростання інтернет-аудиторії

Кількість інтернет-користувачів за останні 10 років збільшилася більш ніж удвічі — з 2,18 млрд. на початок 2012 року до 4,95 млрд. на початку 2022 року.

За останні 12 місяців кількість користувачів інтернету збільшилася на 192 мільйони людей, і річний приріст у 2021 році склав лише 4%.


А ось факти по регіонах:
- Північна Корея має проникнення  Інтернету всього 0,06%, а в  Катарі та Об’єднаних Арабських Еміратах   аж 99% громадян мають доступ.
- За останні 18 років в Африці спостерігається значне збільшення майже на 10 000%, а в Північній Америці –  на 219%.
- Використання Інтернету є найпоширенішим у Північній Америці, а також у Північній та Західній Європі, де рівень поширення становить більше 90%, а в Центральній та Східній Африці залишається низьким,  менше 20%.

Зростання аудиторії соціальних мереж
За останнє десятиліття аудиторія соцмереж росла навіть швидше, ніж аудиторія інтернету.

За останні 12 місяців аудиторія соцмереж зросла на 10,1%. Темпи зростання в період з 2021 по 2022 рік залишаються вищими за рівень до пандемії.

Для порівняння, за минулий рік у соцмережах зареєструвалися 424 мільйони користувачів, що відповідає в середньому понад 1 млн нових користувачів на день, або близько 13 ½ нових користувачів кожну секунду.

Але навіть у разі зниження темпів зростання вже у 2022 році кількість користувачів соцмереж буде еквівалентно 60% населення світу. А це дуже велике охоплення.

Facebook - як і раніше найпопулярніша соціальна платформа.


Тим не менш, за останній рік YouTube скоротив відставання від Facebook: аудиторія платформи зростає майже вдвічі швидше, ніж у Facebook. Зараз YouTube налічує не менше 2,56 млрд. активних користувачів, що становить приблизно 88% від загальної кількості користувачів Facebook, відомого на даний момент.
За власними даними Meta, понад чверть мільярда нових користувачів приєдналися до Instagram за 2021 рік, внаслідок чого до початку 2022 року глобальне рекламне охоплення платформи досягло майже 1,5 мільярда користувачів.
Рекламна аудиторія TikTok також продовжує швидко зростати. Останні дані, опубліковані в рекламних ресурсах Bytedance, показують, що охоплення реклами в TikTok збільшилося на 60 млн користувачів (+7,3%) тільки за останні 90 днів, внаслідок чого до початку 2022 року глобальне рекламне охоплення платформи досягло приблизно 885 млн.

Незважаючи на те, що Facebook є найпопулярнішою платформою соціальних мереж на всіх континентах, вона стикається з жорстким конкурентом у Північній Америці, де Pinterest заявляє про велику кількість користувачів у кількості 30,42% .

Ймовірно, це пов’язано з нещодавніми скандалами, що стосуються конфіденційності користувачів, про які більш широко повідомлялося в США, ніж в інших частинах світу.

І в цих цифрах немає нічого поганого.
Чим більш освічена людина, тим більше вона схильна використовувати соціальні медіа. Хоча для цього немає очевидних причин, це може бути пов’язано з тим, що більш освічені люди працюють з комп’ютерами, мережею або маркетингом. Люди,що мають диплом коледжу використовують соціальні мережі в середньому на 10% більше, ніж у ті, хто має нищу освіту, та на 20% більше, ніж ті, хто має атестат про закінчення середньої школи або подібних закладів.