Кількість
|
Вартість
|
||
|
Опис мотоцикла SPARK SP150R-11
Мотоцикл SPARK SP150R-11 – легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації, як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделлю двигуна, ходовою частиною, рульовим управлінням і низкою інших характеристик повністю аналогічний до моделі SPARK SP150R-13.
Основна відмінність SP150R-11 – «елегантний», плавний, але водночас цілком сучасний дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього й заднього крил, накладки глушника.
Загалом дизайн SP150R-11 рекомендований для аудиторії з трохи більш спокійними смаками, ніж відверто «молодіжний» SP150R-13. До того ж, SP150R-11 має невеликий задній багажник, який одночасно є рукояткою для пасажира.
Крила коліс трохи ширші, ніж у SP150R-13, і додатково забезпечені жорсткими пластиковими бризковиками. Задній ліхтар – в окремому корпусі, великий, добре помітний не тільки ззаду, але і з боків. Паливний бак великий, місткістю 13 літрів, грушоподібної форми: його задня частина звужена і плавно стикується із сидінням – красиво і зручно. Глушник довгий, чорний, конічної форми, з невеликою чорною захисною накладкою. Педаль перемикання передач – одноплеча, без «п`яти».
В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові:
Мотоцикли самі собою невисокі, але внаслідок порівняно широких і високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі й маневрені. За характеристиками придатні і для молоді (зокрема і для дівчат), і для людей старшого віку.
Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має добру репутацію в українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряного охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 к.с.), об`єм 144 см3. Дає змогу розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п`яти точках, що суттєво знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності оливи (не треба кожен раз для перевірки викручувати пробку зі щупом).
Коробка передач 5-швидкісна, не кругова, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість вмикається натиском важеля вперед, інші 4 – натиском назад. Нейтральна передача – між 1-ю і 2-ю швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем.
Колеса великі, 18-дюймові, як на більш потужних 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з п`ятьма прямими спицями. Протектор покришок – універсальний, з помірно високими ґрунтозачепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: попереду – дискове гідравлічне, ззаду – барабанне механічне, забезпечують і добру динаміку гальмування, і високу надійність. Кермо середньої ширини, вигнуте; зручне і для маневрування в місті, і для утримування напрямку на нерівній ґрунтовці. Рукоятки керма напівм`які, зручно лягають у руку. На стійках керма – гофра.
Фара оригінальної «корончатої» форми, вбудована в обтічник. Покажчики поворотів – на еластичних кріпленнях, з оранжевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусна панель приладів за дизайном чітко вписується в обтічник фари, немов би складаючи з ним одне ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива – стрілкові. Кришка паливного бака замикається на ключ. Підніжки пасажира – відкидні.
Особливості мотоцикла SPARK SP150R-11
- Класичне компонування, елегантний і водночас практичний «дорослий» дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд.
- Три варіанти кольору: чорний, червоний, білий.
- Грушеподібний паливний бак має розширену передню частину і звужену задню – водієві зручно сидіти під час тривалих поїздок. Лінії бака плавно перетікають у бічні накладки й сидіння – елегантний зовнішній вигляд.
- Обтічник керма комбінований, двоколірний, у єдиному стилі з корпусом приладової панелі.
- Стильна, дуже оригінальна фара з галогеновою лампою, вбудована в обтічник керма.
- Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, дальнє/ближнє світло, підсвічування.
- Великий практичний, добре помітний з усіх боків задній ліхтар в окремому корпусі: сигнали гальма, габарит, освітлення номерного знака.
- Передні й задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях. (Травмобезпечні, не заважають і не відламуються при ударі).
- Бічні світловідбивачі на рульовій колонці та великий задній світловідбивач на крилі - підвищують безпеку експлуатації.
- Уся оптика сертифікована за євростандартом – жодних проблем у реєстрації мотоцикла.
- Велика комбінована панель приладів: спідометр/одометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль.
- Зручні напівм`які антифрикційні рукоятки керма (забезпечують надійний хват керма й комфорт за тривалих поїздок).
- Сучасні спортивні дзеркала у вигляді складного багатокутника – добрий огляд вперед і назад.
- Протиугінний замок керма і кришка паливного бака з замком - захист від сторонніх осіб.
- Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дає змогу водієві добре відчувати положення мотоцикла).
- Сидіння пасажира – повної довжини (комфортно за тривалих поїздок).
- Зручний задній багажник одночасно слугує рукоятками для пасажира..
- Широка підніжка водія з рельєфною антифрикційною накладкою.
- Відкидна підніжка пасажира.
- Двигун Zongshen об`ємом 144 см3, потужністю 8,6 кВт (11,7 к.с.) - забезпечує швидкий і динамічний рух у міському транспортному потоці або на путівці.
- Вертикальне розташування циліндра й надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це підвищує комфорт і подовжує термін служби мотоцикла.
- Весь двигун, включно із сорочкою й головкою блоку циліндрів, - чорного кольору: поліпшується теплообмін, стильний зовнішній вигляд.
- Ефективний карбюратор KEIMA, виготовлений за японською технологією.
- Додатковий змінний паливний фільтр - подовжує строк служби двигуна.
- Контрольне вікно рівня оливи в картері двигуна - контроль простий і швидкий.
- Механічна 5-ступінчаста, послідовна коробка передач.
- Одноплечий важіль перемикання КПП.
- Чорний конічний глушник із чорною матовою захисною накладкою, значно знижує рівень шуму від двигуна.
- Відкрита ланцюгова передача з захисним щитком зверху - можливий оперативний контроль стану ланцюга і веденої зірочки.
- Зручне регулювання натягу ланцюга.
- Сучасні великі легкосплавні диски чорного кольору з п`ятьма спицями забезпечують добрі характеристики розгону й гальмування.
- Шини передніх коліс 2.75-18, задніх 3.00-18, універсальний протектор «асфальт/ґрунт» - добра динаміка на асфальті й добра прохідність на ґрунтовій дорозі.
- Дискове гідравлічне гальмо переднього колеса - забезпечує швидке й надійне гальмування, що важливо в щільному міському транспортному потоці.
- Барабанне механічне гальмо заднього колеса – дуже надійне, має довгий строк служби.
- Два пружинно-масляні задні амортизатори – забезпечують високу плавність ходу й комфорт під час руху на будь-яких дорогах.
- Пружини зі змінним кроком навивки забезпечують добру амортизацію і на асфальті, і на грунті.
- Довге пластикове заднє крило з кріпленнями для заднього ліхтаря і для встановлення номерного знаку і винесений далеко назад додатковий пластиковий бризковик - надійно захищають пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.
- Широкий і довгий передній щиток із міцного пластику з жорстким додатковим бризковиком надійно захищає мотоцикл від бруду.
- Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки - захищає стійки вилки від бруду й покращує зовнішній вигляд.
- Зручні центральна й бічна відкидні стійки - швидко й надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.