Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00 - 20:00

Сб-Нд: 9:00 - 19:00

0
Мій кошик
Каталог
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Характеристики
Клас Класичний
Тип Мотоцикл
Тип двигуна 4-х тактний
Потужність 13.2 к.с.
Рама Трубчастий каркас
Об'єм двигуна 197 см³
Об'єм масла в двигуні 1 л
Об'єм паливного баку 10 л
Пуск двигуна Електростарт/Кікстартер
Кількість місць Двохмісний
Система охолодження Повітряна
Витрата палива, л/100 км 2.8 л
Максимальна швидкість руху 105 км/год
Задні гальмівні механізми Барабанні
Передні гальмівні механізми Дискові
Передня підвіска Телескопічна вилка
Задня підвіска Маятникова з двома амортизаторами
Тип коробки передач 5 ступінчаста
Кількість передач 5 передач
Розмір передніх коліс 2.75-18"
Розмір задніх коліс 3-18"
Колісна база 1240 мм
Вага 115 кг
Розмір 1945х710х1122 мм
Захист ніг водія Немає
Задній багажник Є
Додатково Вантажопідйомність, кг - 150
Висота по сидінню водія, мм - 800
Приладова панель - Комбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок.
Передня оптика - Фара вбудована в обтічник, з лампою розжарювання. Покажчики поворотів з лампами розжарювання.
Задня оптика - Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит, зі світлодіодною матрицею. Покажчики поворотів з лампами розжарювання
Сидіння - Спортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини
Блокування повороту керма - Замок на стійці керма
Задній багажник - Повнорозмірний
Комплект інструменту (зип) - Стандартний
Захистна накладка на глушнику - ромована
Підніжки водія - Невідкидні
Підніжки пасажира - Відкидні
Додатково - Гофровані чохли на стійках передньої вилки

ДВИГУН
Модель двигуна FT164FML
Номінальна потужність, кВт (к.с.) - 9,75 / 13,2
Тип двигуна - Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів та балансувальним валом
Тип палива - Бензин з октановим числом не нижче 92
Тип охолодження - Повітряне охолодження
Максимальні оберти колінчастого валу, об/хв - 7500
Кількість і розташування клапанів- 2, верхнє
Розташування розподільного вала - верхнє
Балансувальний вал - Нижний
Система подачі палива - Самоплив
Паливні фільтри - Полімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані
Повітряний фільтр - Багаторазовий поролоновий
Масляний фільтр - Полімерна сітка
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л - 1,0
Тип моторного мастила - Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
Коробка передач - Механічна 5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5)
Зчеплення - Механічне, багатодискове, в масляній ванні
Тип стартера - Електростартер, кікстартер
Запалювання- Електронне, CDI
Привід заднього колеса - Ланцюгова передача 14/40 відкрита
Напруга бортової електромережі, В - 12
Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт) - 14/85
АКБ тип, ємність, А*год - Гелева, 9

ШАСІ
Рама - Дуплексна, трубчастий каркас
Диск переднього колеса - Легкосплавний литий 5-спицевий
Диск заднього колеса - Легкосплавний литий 5-спицевий
Підвіска переднього колеса - Телескопічна вилка
Підвіска заднього колеса - Маятникова з двома амортизаторами
Амортизатори передні - Масляні
Амортизатори задні - Пружинно-масляні
Гальмівна рідина - DOT 3, DOT 4
Тип протектора, передній/задній - Дорожній високопрофільний "асфальт/ґрунт"
Комплектація Мотоцикл
Інструкція
Гарантія 12 місяців
Країна-виробник Китай
Характеристики та комплектація Характеристики та комплектація можуть бути змінені виробником без попередження.
Обмін та повернення Обмін та повернення протягом 14 днів після покупки, якщо товар в належній якості і в повній комплектації.
- М2
Опис

SPARK SP200R-25B - мотоцикл з сучасним дизайном і технічними характеристиками. SP200R-25B можливо експлуатувати як на асфальтовому покритті, так і на грунтових дорогах. Стильний лаконічний дизайн бензобака, в поєднанні з підведеною і злегка скошеної вперед лінією пасажирського сидіння, надає мотоциклу явну схожість з його спортивними побратимами більш високого класу.

Ця схожість посилюється обтічним вітровим щитком з фарою трапецеподібної форми, профільованими бічними захисними накладками головки циліндра, «гоночним» щитком переднього колеса, подовженим заднім крилом.

Завершується спортивний образ великим заднім ліхтарем динамічною форми, вбудованим в обтічник сидіння.

Чудово себе зарекомендував 197-кубовий одноциліндровий чотиритактний карбюраторний верхнеклапанний двигун моделі 164FML з балансувальним валом, має потужність 13,2 к.с. (9,75 кВт) при 7500 об / хв.

Максимальний крутний момент - 7,0 Нм при 5000 об / хв. Цього більш ніж достатньо, щоб без проблем переміщатися з повним завантаженням на крейсерській швидкості 85 км / год, а часом і швидше.

Запалювання електронне, CDI. Охолодження - повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо - неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторного масла - напівсинтетичне моторне класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.

Трансмісія і ходова частина цілком традиційні для класичної схеми: ланцюговий привід з лівим розташуванням зірочок, задня підвіска - маятникова, на двох амортизаторах, передня підвіска - перевернутого типу.

Коробка передач п’яти швидкісна, послідовна, нейтраль між першою і другою передачами. Номер включеної передачі висвічується на панелі приладів. Зчеплення механічне, багатодискове, в масляній ванні. Переднє гальмо дисковий, гідравлічний, задній - барабанний, механічний.

Нові регульовані газомасляної амортизатори для заднього колеса з кручений пружиною змінного кроку і ресивером забезпечують плавний хід і відмінну керованість при будь-якому завантаженні. П’ятиспицеві колеса - легкі і міцні одночасно - покращують і без того непогану динаміку розгону.

Оскільки цей мотоцикл не призначений для далеких експедицій і спортивних рекордів, 8-літрового паливного бака цілком достатньо, щоб при середній витраті 3 літри на 100 км проїхати 270 км: а навіщо возити з собою зайву вагу, якщо завжди можна заправитися на будь-який автозаправці. Але про всяк випадок аварійний запас все-таки є: досить перемкнути паливний кран в потрібну позицію.

Технічне обслуговування мотоцикла відносно просте, не вимагає дорогих спеціальних інструментів і матеріалів, може бути виконано в мотосервісі або самостійно в гаражі. Тобто SPARK SP200R-25В - невибаглива і надійна «робоча конячка», але при цьому вельми зручна, жвава, маневрена і з відмінним дизайном.

Мотоцикл Spark SP200R-25B Чорний

Немає в наявності
Код товару: 203593
0 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Повідомити, коли з'явиться
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список ожиданий

          Оплата частинами від Монобанку до 6 платежів, в залежності від товару (мін.сума 1000 грн) (при доставці Новою поштою)
          Оплата частинами від GlobusPlus до 4 платежів (при доставці Новою поштою)

          Оплата частинами від А-банку до 5 платежів (при доставці Новою поштою)

          Оплата частинами від OTP банку до 5 платежів (при доставці Новою поштою)

       Готівкою

        Безготівковий розрахунок

        Visa / MasterCard

 

Терміни доставки: 3-7 робочих днів. Детальніше в розділі Оплата та доставка

Самовивіз із нашого магазину Безкоштовно. Перед тим як оплатити товар, обов'язково оглядайте його.
Самовивіз із відділення Нової Пошти від 70 грн. Вартість доставки уточнюйте в оператора. Перед тим як оплатити товар, обов'язково оглядайте його.
Доставка в поштомат Безкоштовно. Можливість доставки уточнюйте у менеджерів. (макс. сума замовлення 10 000 грн)
Кур'єром за адресою від 100 грн до під'їзду. Можливість доставки уточнюйте у менеджерів; Перед тим як оплатити товар, обов'язково оглядайте його.
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору