Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00 - 20:00

Сб-Нд: 9:00 - 19:00

0
Мій кошик
Каталог
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Характеристики
Клас Класичний
Тип Мотоцикл
Тип двигуна 4-х тактний
Потужність 15 к.с.
Рама Трубчастий каркас
Об'єм двигуна 197 см³
Об'єм масла в двигуні 1 л
Об'єм паливного баку 13.5 л
Пуск двигуна Електростарт/Кікстартер
Кількість місць Двохмісний
Система охолодження Повітряна
Витрата палива, л/100 км 2.8 л
Максимальна швидкість руху 115 км/год
Задні гальмівні механізми Дискові
Передні гальмівні механізми Дискові
Передня підвіска Телескопічна вилка
Задня підвіска Маятникова з двома амортизаторами
Тип коробки передач 5 ступінчаста
Кількість передач 5 передач
Розмір передніх коліс 90/90-17
Розмір задніх коліс 120/80-17
Колісна база 1240 мм
Вага 117 кг
Розмір 1945х710х1122 мм
Захист ніг водія Немає
Задній багажник Немає
Додатково Вантажопідйомність, кг - 150
Висота по сидінню водія, мм - 780
Приладова панель - Комбінована електронна. Індикація: спідометр, тахометр, загальний пробіг, денний пробіг, час, номер передачі, дальнє світло, рівень палива, покажчик заряду АКБ, повороти.
Передня оптика - Фара вбудована в обтічник, з галогеновою лампою розжарювання. Габаритні вогні і покажчики поворотів зі світлодіодами. Додаткова стрічка зі світлодіодами.
Задня оптика - Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит, зі світлодіодною матрицею. Покажчики поворотів з лампами розжарювання
Сидіння - Спортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини
Блокування повороту керма - Замок на стійці керма
Комплект інструменту (зип) - Стандартний
Захистна накладка на глушнику - Фарбована
Підніжки водія - Невідкидні
Підніжки пасажира - Відкидні
Додатково - Гофровані чохли на стійках передньої вилки

ДВИГУН
Модель двигуна FT163FML
Номінальна потужність, кВт (к.с.) - 11,0 / 15,0
Тип двигуна - Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
Тип палива - Бензин з октановим числом не нижче 92
Тип охолодження - Повітряне охолодження
Діаметр циліндра, хід поршня, мм - 63,5, 62,2
Максимальні оберти колінчастого валу, об/хв - 7500
Кількість і розташування клапанів - 2, верхнє
Розташування розподільного вала - Верхнє
Балансувальний вал - Нижний
Система подачі палива - Самоплив
Паливні фільтри - Полімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані
Повітряний фільтр - Багаторазовий поролоновий
Масляний фільтр - Полімерна сітк
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л - 1,0
Тип моторного мастила - Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
Коробка передач - Механічна 5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5)
Зчеплення - Механічне, багатодискове, в масляній ванні
Тип стартера - Електростартер, кікстартер
Запалювання - Електронне, CDI
Привід заднього колеса - Ланцюгова передача 14/40 відкрита
Напруга бортової електромережі, В - 12
Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт) - 14/85
АКБ тип, ємність, А*год - Гелева, 7

ШАСІ
Рама - Дуплексна, трубчастий каркас
Диск переднього колеса - Легкосплавний литий 5-спицевий
Диск заднього колеса - Легкосплавний литий 5-спицевий
Підвіска переднього колеса - Телескопічна вилка
Підвіска заднього колеса - Маятникова з двома амортизаторами
Амортизатори передні - Масляні
Амортизатори задні - Пружинно-масляні
Гальмівна рідина - DOT 3, DOT 4
Тип протектора, передній/задній - Дорожній універсальний "асфальт/ґрунт"
Комплектація Мотоцикл
Інструкція
Гарантія 12 місяців
Країна-виробник Китай
Характеристики та комплектація Характеристики та комплектація можуть бути змінені виробником без попередження.
Обмін та повернення Обмін та повернення протягом 14 днів після покупки, якщо товар в належній якості і в повній комплектації.
- М2
Опис

Опис мотоцикла SP200R-27

SPARK SP200R-27 — модель, що є лідером у лінійці універсальних дорожніх мотоциклів SPARK. У новій версії 2018 року мотоцикл не тільки зберіг, а навіть поліпшив свій чудовий динамічний зовнішній вигляд і прекрасні технічні характеристики, які видає 197-кубовий двигун із балансувальним валом. Він отримав нову задню підвіску зі здвоєним газовим амортизатором, новий задній щиток, нові покажчики поворотів і ще деякі «дрібниці». Треба зазначити, що ці зміни тільки зміцнили імідж моделі як мотоцикла «для вимогливих любителів». І дійсно: відмінний «движок», зручна посадка, хватке інформативне кермо, комфортні амортизатори, обтічна форма — усе так і вабить натиснути на кнопку стартера й полинути вдалечінь. А якщо раптом виникне перешкода, то надійні дискові гальма завжди зможуть вчасно зупинити стрімкий рух. Утім, розповімо про все за чергою, а тим часом зауважимо, що SP200R-27 не став менш доступним за ціною, але став відчутно впевненіше почувати себе на наших далеко не ідеальних шосейних дорогах, та й на ґрунтовці теж не підведе.

Мотоцикл SPARK SP200R-27

Кольорова гамма

Мотоцикл SPARK SP200R-27

Модель SP200R-27 з 2018 року випускається в шести колірних варіантах:чорний, синій, червоний, оранжевий, зелений і білий. Як то кажуть, на будь-який смак.

Спортивний образ

Дизайн машини повною мірою відповідає найвищим вимогам як з питань ергономіки, так і з погляду сучасної мотоестетики. Стрімкий агресивний профіль, стрілоподібні боковини паливного бака, великорельєфна перфорована накладка на глушник — усе це створює візуальне відчуття швидкості навіть у стоячого мотоцикла.

Мотоцикл SPARK SP200R-27

Обводи й бокові виноси бензобака формують повітряні потоки, які плавно оточують водія з боків. За такої умови нижня частина потоку повітря, що набігає, спрямовується на ребра головки циліндрів, забезпечуючи відмінне охолодження. А обтічний передній щиток перекидає фронтальний потік під гострим кутом вгору, відчутно знижуючи вітрове навантаження на водія. Про переважну орієнтацію аеродинаміки мотоцикла на рух із підвищеними швидкостями говорить також і форма щитка переднього колеса, і «літакового» виду обтічник сидіння, з ретельно вписаним у загальну концепцію заднім ліхтарем оригінальної конструкції, і рукоятки для пасажира, що нагадують крила.

Мотоцикл SPARK SP200R-27

Сидіння є дворівневим – це не тільки робить посадку водія більш щільною й комфортною, але й дозволяє йому краще відчувати й контролювати динаміку руху мотоцикла. А для пасажира верхнє розташування заднього сидіння покращує огляд поверх мотошолома водія. До речі, повна вантажопідйомність мотоцикла — 150 кг. Заднє захисне крило на попередній версії було двосегментне і кріпилося безпосередньо на маятнику задньої вилки. Така конструкція непогано працює на асфальті, але на мокрій степовій дорозі користі від неї небагато. Тому у версії 2018 року було прийнято рішення встановити повноцінне заднє крило подовженої форми, що прекрасно захищає від бруду за будь-яких дорожніх обставин.

Функціональна оптика

Мотоцикл SPARK SP200R-27

Продовжуючи тему дизайну й ергономіки, не можна не згадати пристрої освітлення і світлової сигналізації. Багатосегментна фара оригінальної форми оснащена яскравою дворежимною (ближнє й дальнє світло) автомобільною лампою, а також сучасними світлодіодними габаритними вогнями. Світлодіодними є також передні й задні покажчики поворотів, повторювачі на боковинах паливного бака й ліхтар освітлення номерного знака. До речі, для підвищення безпеки під ліхтарем номерного знака й на обох стійках передньої вилки закріплені світловідбивачі. А передні й задні покажчики поворотів встановлені на еластичних тримачах і абсолютно травмобезпечні. До того ж вони взаємозамінні.

Панель приладів: максимальна інформативність

Мотоцикл SPARK SP200R-27

На мотоциклі встановлена сучасна електронна панель приладів, що не має механічних частин, уся інформація виводиться на підсвічений РК-дисплей. Колір підсвічування можна обрати з чотирьох варіантів: червоний, синій, оранжевий і зелений. Показання тахометра й кількість палива в баку відображаються у вигляді інтуїтивно зрозумілих графічних діаграм, показання спідометра й одометра виводяться в цифровому вигляді. Є також індикатор заряду АКБ і годинник. Над РК-екраном розміщені світлові індикатори нейтральної передачі й номера включеної передачі, а також дальнього світла й поворотів.

Ергономіка

Мотоцикл SPARK SP200R-27

В цілому дизайн і ергономіка мотоцикла залишають відчуття продуманості і завершеності всіх елементів. Все функціонально і раціонально, все на своєму місці, потрібного розміру і форми. У той же час немає ніяких непотрібних «архітектурних надмірностей», несучих чисто декоративну функцію. До речі, про функціональність: і пасажирські, і водійські підніжки по обидва боки зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає необхідність перекотити мотоцикл вручну.

Кермо зручне, класичне, з широким хватом. Рукоятки еластичні, з пластиковими захисними закінцівками. Дзеркала заднього виду ідеально вписані в загальну концепцію дизайну, закріплені на кронштейнах з підвищеною жорсткістю для зниження вібрації і рознесені по сторонам на максимальну ширину, щоб забезпечити огляд ззаду і не загороджувати огляд спереду.

Мотоцикл SPARK SP200R-27

Двигун і трансмісія

Мотоцикл SPARK SP200R-27

Перейдемо до розгляду силової й ходової частин мотоцикла. Як ми зазначили на початку, на мотоциклі встановлений одноциліндровий 4-тактний верхньоклапанний бензиновий двигун із повітряним охолодженням. Марка двигуна FT163FMJ. Обсяг циліндра 197 куб. см, номінальна потужність 15,0 к. с. (11,0 кВт) (при 8500 ± 500 об/хв). Максимальний крутний момент — 13,0 Нм при 5500 об/хв. Особливістю цього двигуна є наявність балансувального вала у конструкції, що значно знижує вібрацію й покращує динамічні характеристики, особливо на низьких і середніх обертах. Потужності і прийманості двигуна достатньо, щоби можна було на хорошій дорозі і за сприятливих погодних умов рухатися зі швидкістю 110 км/год і навіть більше.

Звісно, запалювання електронне, CDI, електростартер і кікстартер. Коробка передач традиційна мотоциклетна п’ятишвидкісна, некругова: перша передача – важіль вперед, інші – важіль назад. Нейтраль – між першою і другою передачами. Зчеплення механічне, багатодискове, у масляній ванні. Паливо — неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Паливний бак вміщує 13,5 літрів палива. Тип моторного масла — напівсинтетичне моторне, класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.

Привід заднього ведучого колеса — відкрита ланцюгова передача, зірочки зліва. Зверху ланцюг закритий пластиковим кожухом. Вилка задньої підвіски виконана з прямокутного профілю, механізм натягу ланцюга на обох пір’ях вилки прибраний всередину для захисту від вологи та бруду. Амортизатори газомасляні з ресивером, пружина змінного кроку й діаметра. Таке поєднання дозволяє з одного боку зберігати повний контроль над мотоциклом у разі проходження поворотів і віражів, з іншого боку — ефективно гасити коливання підвіски на нерівній дорозі й забезпечувати комфорт водієві й пасажирові. Передня підвіска традиційна телескопічна, перевернутого типу, на масляних амортизаторах. Колісні диски легкосплавні, литі, п’ятиспицеві, практично не створюють інерційного моменту під час розгону і гальмування мотоцикла.

Мотоцикл SPARK SP200R-27

Мотоцикл SPARK SP200R-27

Гальма дискові, гідравлічні і спереду, і ззаду. Для швидкісної машини це важлива перевага, бо дає можливість гарантовано зупинити її на мінімальній дистанції гальмування. Загалом, SPARK SP200R-27 – це той мотоцикл, на якому ви будете не просто їздити кожен день у ваших справах, а й отримувати від цього неабияке задоволення.

Мотоцикл Spark SP200R-27 Чорний

Немає в наявності
Код товару: 203594
0 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Повідомити, коли з'явиться
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список ожиданий

          Оплата частинами від Монобанку до 6 платежів, в залежності від товару (мін.сума 1000 грн) (при доставці Новою поштою)
          Оплата частинами від GlobusPlus до 4 платежів (при доставці Новою поштою)

          Оплата частинами від А-банку до 5 платежів (при доставці Новою поштою)

          Оплата частинами від OTP банку до 5 платежів (при доставці Новою поштою)

       Готівкою

        Безготівковий розрахунок

        Visa / MasterCard

 

Терміни доставки: 3-7 робочих днів. Детальніше в розділі Оплата та доставка

Самовивіз із нашого магазину Безкоштовно. Перед тим як оплатити товар, обов'язково оглядайте його.
Самовивіз із відділення Нової Пошти від 70 грн. Вартість доставки уточнюйте в оператора. Перед тим як оплатити товар, обов'язково оглядайте його.
Доставка в поштомат Безкоштовно. Можливість доставки уточнюйте у менеджерів. (макс. сума замовлення 10 000 грн)
Кур'єром за адресою від 100 грн до під'їзду. Можливість доставки уточнюйте у менеджерів; Перед тим як оплатити товар, обов'язково оглядайте його.
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору