У січні 2021 року українці традиційно проводили багато часу в глобальних соцмережах і месенджерах, про що свідчать дані проєкту Kantar CMeter, який склав актуальный рейтинг найпопулярніших в Україні мобільних додатків для платформи Android.

Уперше за довгий час Viber поступився лідерською позицією на користь Chrome та YouTube. Натомість месенджер Telegram і далі стабільно нарощує свою аудиторію, випередивши в січні FB Messenger.

Цікаво, що в загальному світовому рейтингу лідирує саме Telegram.У січні 2021 року його завантажили 63 млн разів. Аналітики відзначають, що це в чотири рази перевищує показники за аналогічний період 2020 року.

При цьому Telegram для Android випередив TikTok (близько 62 млн завантажень), і очолив рейтинг найбільш скачуваних додатків для цієї операційної системи. У рейтингу iOS додатків за кількістю скачувань месенджер зайняв четверте місце, пропустивши вперед TikTok, YouTube і Zoom.

24% завантажень Telegram в січні прийшлось на Індію, а на другому місці - Індонезія (10%). 

І це попри те, що в США до компаній Apple і Google подані позови з вимогою видалити Telegram з магазинів додатків App Store і Google Play у зв'язку з тим, що месенджер не бореться з поширенням протиправного контенту. Позивачі стверджують, що Telegram використовується для поширення екстремістського контенту і закликів до насильства після штурму будівлі Капітолія у Вашингтоні прихильниками Дональда Трампа 6 січня. При цьому Павел Дуров заявив, що Telegram заблокував сотні закликів до насильства в США.

Повернемося до України. Друга двадцятка рейтингу складається переважно з українських мобільних застосунків. Так, українці віддають перевагу вітчизняним додаткам інтернет-банкінгу Приват24 та monobank, мобільних операторів Vodafone та Київстар, компанії доставки Нова Пошта, платформі оголошень Olx та інтернет-магазину Rozetka. Також серед найпопулярніших додатків перебуває e-сервіс державних послуг Дія.

У відсотковому співвідношенні це виглядає так:

Зазначається, що дослідження Kantar CMeter об’єднує дані з 3-х джерел: Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти; Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі; User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.