Максимальна продуктивність від високого ККД
Гідний професіоналізм фахівців HYUNDAI дозволив досягти виняткового показника ККД. Унікальна розробка редуктора передає до 95% крутного моменту на ґрунтові фрези, що забезпечує високу продуктивність. Посилений металевий захист забезпечує безумовну безпеку всіх внутрішніх механізмів.
ДВИГУННИЙ ДВИГУН HYUNDAI
Бензиновий двигун Hyundai IC200 є унікальною розробкою, спеціально створеною для культиваторів. 2-вальна конструкція складається з першого валу для руху вперед і другого валу для руху назад. 4-хтактний двигун має високу потужність до 6,5 к.с., якої цілком достатньо для обробки грунту, що злежався. Для продуктивного мотора моторесурс становить понад 2 тис. мотогодин.
Глибина занурення під повним контролем
У задній частині культиватора, у місці кріплення універсальної зчіпки знаходиться посилений сошник. Який є прут із міцного металевого сплаву, з круглим перетином. Від висоти дроту залежить глибина занурення фрез у землю. Штир висувається на потрібну висоту, фіксується надійним кріпленням і далі, оператору не потрібно контролювати процес заглиблення в грунт.
ПРОСТОЕ УПРАВЛІННЯ
Гордість розробників Hyundai – це дуже звичайне управління. При натисканні на важіль приводу, який знаходиться на лівій ручці, фрези починають обертання. Пересуваючись оброблюваною ділянкою, оператор може додавати або прибирати оберти двигуна. Для цього на правій ручці є регулятор обертів. Оператор коригує напрямок руху, утримуючи мотоблок за обидві рукоятки.
ЛЕГКИЙ СТАРТ
Ручний стартер допоможе оператору швидко завести двигун, причому температура навколишнього повітря не має значення, ні висока, ні низька. Надійна система обладнана ергономічною ручкою із зручним захопленням та автоматичною функцією зниження тиску. Опір маховика мінімальний і оператору не треба докладати великих зусиль. В результаті пуск двигуна походить від одного несильного руху руки.
Панель керування на належній висоті
Провідні важелі керування культиватором знаходяться прямо під руками оператора на робочих ручках. Висота положення робочої панелі може бути змінена за бажанням. Є 5 можливих варіантів. Будь-яке обране положення надійно фіксується пружинним затискачем із металевим «пальцем». Складене положення рукоятки дозволить зберігати машину на невеликому просторі.
ЗРУЧНЕ ТРАНСПОРТУВАЛЬНЕ КОЛІС
Колесо транспортування має спеціальний механізм, який утримує його в піднесеному положенні під час роботи. Колесо у своїй не закриває огляд. Для пересування агрегату на місце зберігання або новий майданчик для роботи колесо опускається вниз.
Ковані шаблевидні фрези
Вигнута форма фрези сприяє кращому зануренню в землю незалежно від її щільності. При цьому немає зайвого навантаження на двигун, фреза м'яко входить у ґрунт, без опору. Фрези виготовлені з кованого сплаву, який розрахований на десятиліття активної роботи, що не реагує на зміну вологості та коливання температури, не деформується при зіткненні з твердими предметами, камінням чи арматурою.
Немає межі для кованих фрез
Особлива конструкція фрез дозволяє обробляти ґрунт будь-якого ступеня ущільнення, від м'якої землі до утрамбованої цілини. Шаблеподібні фрези легко входять у ґрунт, не перевантажуючи двигун. Загартовані фрези підвищеної міцності здатні витримувати інтенсивну роботу по кілька годин на день, мають безпрецедентний ступінь надійності і жорсткості.
Ланцюгова транмісія
Ланцюгова передача має високий ступінь надійності та тривалий термін експлуатації. Редуктор знаходиться у масляній ванні та захищений металевою пластиною від механічних пошкоджень. На унікальну розробку південнокорейський виробник надає гарантію до 100 років. Розбірний механізм дозволяє візуально контролювати стан ланцюга та шестерень, а також проводити технічне обслуговування.
ПЛАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ОБОРОТІВ
Регулятор обертів двигуна допоможе підібрати найбільш потрібне значення, щоб використовувати максимальні ресурси двигуна в оптимальному режимі без надмірних навантажень. Плавне налаштування обертів сприяє м'якому пересуванню мотоблока без ривків та стрибків. Від вибору оптимальних оборотів залежить тривалість безаварійної роботи двигуна та помірна витрата палива.
ПОСИЛЕНИЙ СУШНИК З УНІВЕРСАЛЬНИМ СЦЕПКОМ
Універсальне зчеплення призначене для кріплення різних наважок. Надійний механізм дозволяє із культиватора зробити багатофункціональний агрегат. Щоб оператор сам міг виставити глибину обробки грядки, в конструкції знаходиться сошник. Металевий прут висувається на необхідну висоту та кріпиться гвинтом. Круглий переріз сошника допомагає робити великі розвороти і заважає маневреності мотоблока.
Бічні кромкорізи
По дві сторони від фрез, що обертаються, встановлені металеві пластини. Кромкорізи оберігають стебла і листя культур, що ростуть поруч, перешкоджають їх попаданню в ріжучий блок. При проходженні ділянкою кромкорізи формують чіткі межі оброблюваної грядки.
РЕГУЛЮВАННЯ ШИРИНИ ОБРОБКИ
Набір фрез дозволяє виставляти ширину смуги від 30 до 90 см. Оператор одягає на стрижень необхідну кількість фрез, ширина яких і визначає ширину захоплення грядки. Змінити ширину проходу оператор може прямо на робочому майданчику.