Кількість
|
Вартість
|
||
|
Бренд JBL
Про продукцію бренду Джібіель знають багато - від малого до великого. Завдяки неймовірній популярності портативних колонок американська фірма зуміла утримати вікову лідируючу позицію на ринку акустичної техніки. Засновником компанії є видатний інженер Джеймс Буллоу Ленсінг. Історія всесвітньо відомої фірми почалася ще в 1947 році. Організація входить до складу великої корпорації Harman International Industries, яка є донькою Samsung Electronics.
Торгова марка JBL займається виробництвом високоякісної аудіотехніки, як для домашнього, так і для професійного застосування. З 1984 року і до цього часу акустика фірми використовується на церемонії вручення «Оскара». Також продукція Джібіель активно застосовується на конкурсі Міс Всесвіт, Олімпійських іграх і престижної музичної премії Grammy.
Великий вибір товарів JBL
Після смерті засновника Джеймса Буллоу Ленсінг фірму очолив колишній віце-президент Білл Томас. За час його двадцятирічного правління компанія активно розвивалася і приносила чималий прибуток. Бренд отримав репутацію виробника якісної акустики для домашнього застосування. Два пристрої того часу Paragon і Hartsfield користувалися величезним попитом на американському ринку. У 1969 році Томас відійшов від управління фірмою і продав її Сіднею Харману, внаслідок чого вона увійшла до складу корпорації Harman International Industries. Після операції популярність виробника Джібіель відразу пішла в зростання. Через рік компанія представила акустику L 100, яка побила рекорди продажів. Тоді ж почався випуск серії студійних моніторів, які ближче до 1980 року стали застосовуватися в більшості студіях звукозапису США.
У 80-ті роки виробник продовжив удосконалювати свої товари і створив звукові головки з поліпшених матеріалів. Для низькочастотних елементів компанія стала використовувати багатошаровий композит, а для високочастотних - випромінювачі зі спеціалізованого титану. Після впровадження даних інженерних рішень з'явилася велика серія нових акустичних систем, серед яких і відома всій світовій громадськості L-250ti. В цей же період часу фірма Джібіель перебралася в місто Нортриджі американського штату Каліфорнія. У новій штаб-квартирі у компанії з'явилися спеціальні звукопоглинальні кімнати, де фахівці тестували динамічні головки.
У наступні двадцять років для істотного підвищення прибутку торгова марка JBL вирішила зайняти нішу мас-маркету, активно розвиваючи при цьому серію акустики Нортриджі. Одночасно з цим бренд займається випуском великих High End систем лінійок «K2» і «Everest». Пристрої компанії стають обов'язковими атрибутами концертів знаменитих рок-співаків і музичних фестивалів. Товари фірми заклали основу для створення стандарту THX, який застосовується в домашніх кінотеатрах.
Каталог американського бренду JBL надає можливість споживачам придбати наступні види продукції:
- портативна акустика;
- акустичні системи;
- провідні і бездротові навушники;
- саундбари.
У чому полягає успішність торгової марки Джібіель?
Американська фірма здатна відмінно підлаштовуватися під потреби користувачів з усього світу. Товари торгової марки широко застосовуються брендами Volkswagen, Ferrari, Mercedes-Benz, Harley-Davidson, Lenovo, Motorola і багатьма іншими. Величезна загальносвітова популярність компанії обумовлена використанням передових технологій, сучасних комплектуючих і перевірених матеріалів.
Організація застосовує слоган - «Професійний звук приходить додому». На сьогоднішній день вона приносить якісне звучання в мобільні телефони, лептопи, автомобілі, радуючи споживачів по всій планеті.