Додайте товари для порівняння
Добавьте товары в желания
Шановні клієнти, телефонуйте 0 800 202-848 - безкоштовно по всій Україні
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00 - 20:00

Сб-Нд: 9:00 - 19:00

0
Мій кошик

Відгуки про магазин

Прийшли в магазин хотіли купити два смартфони.
На ціннику ціна за один 2799, а продавець за налаштування вимагає ще 349 грн
Ми сказали, що нам потрібні просто з вітрини без налаштувань, а він сказав, що не може тому що в них такий порядок.
Як так?
Чому такий обман?
Експерт Експерт
Доброго дня! Дуже шкодуємо, що виникли складнощі з придбаним Вами товаром. Щоб ми змогли допомогти в ситуації, що склалася, надайте, будь ласка детальну інформацію щодо візиту в наш магазин, а саме: Ваш контактний номер телефону, місто і адресу магазину. Також, приносимо свої вибачення за цей інцидент.
Дану інформацію прохання надіслати на hotline@zhuk.mobi або повідомте, будь ласка, за номером телефону 0800-202-848.
Впевнені, що дана ситуація не вплине на подальшу з нами співпрацю! Будемо чекати від Вас відповідь. Обов'язково допоможемо у вирішенні даного питання!
Прийшли купити 2 смартфони Xaomi Redmi 8A
Продавець почав витягувати гроші за налаштування яке він ще навіть не зробив
Але як Ми усі знаємо смартфони уже йдуть із заводу налаштовані
Експерт Експерт
Доброго дня! З приводу додатків хочемо повідомити, що так, дійсно, для безпечної роботи гаджетів і зручності наших клієнтів ми пропонуємо додаткові налаштування. Однак, в залежності від форми оплати (кредит або готівку) це є обов'язковою умовою або клієнт сам вирішує: доручити їх установку продавцеві магазину, зробити це самостійно або обійтися взагалі без них.
Обслуговування магазина мяко кажучи - жах. Зробила замовлення, приїхала в магазин забрати, сказали що замовлення щє нема і треба почекати декілька днів (в смс на пошту інформації про час доставки не було), ну добре нічого страшного. Через хвилин 20 зателефонували з магазину, сказали що замовлення доставили, я повідомила що приїду на наступний день. Коли я приїхала в магазин на наступний день, мені сказали що мого замовлення нема, вони його віддали іншій людині (мені не можна було зателефонувавати!?... Сказали що не знають коли привезуть моє замовлення. P. S. За замовленням їхала з одного кінця міста в інше. Час витрачений дарма, гроші на проїзд викинуті на вітер.... Жах а не обслуговування
Експерт Експерт
Доброго дня, Світлано Сергіївно! Заздалегідь приносимо вибачення за дану ситуацію і за спричинені незручності!
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації зателефонуйте до нас на Гарячу лінію за номером телефону 0800-202-848 або повідомте нам Ваші контактні дані за адресою електронної пошти hotline@zhuk.mobi.Завжди раді Вам допомогти!
Очень довольна этим магазином .Рекомендую однозначно .Заказывала не первый раз-и все на высоте.Немножко долговато шло..это понятно....но зато товар отличный, упаковано идеально и нареканий никаких.Девочки менеджеры вообще умнички-доходчиво конкретно все обьяснили. Рада что я Ваш клиент.
Експерт Експерт
Добрый день, Виктория! Спасибо, что нашли время на хороший отзыв! Приятно знать, что Вы довольны нашим сервисом! Будем и дальше стараться, чтобы Ваши покупки в нашей сети приносили Вам радость!
Замовляла товар в телефонному режимі. Очікувала більше тижня.
Про прибуття дізналася випадково, телефонуючи в черговий раз. Ніхто, ніяким чином, не потурбувався повідомити.
Магазину є над чім працювати(
Експерт Експерт
Доброго дня, Євгенія! Заздалегідь приносимо вибачення за дану ситуацію і за спричинені незручності! Надалі будемо старатись доставляти швидше, щоб не спричиняти такі ситуації. Гарного Вам дня.
5 грудня замовив телевізор Akai UA32LEF1T2, номер замовлення 19480. Обіцяли доставити протягом 4 робочих днів. Додзвонитись на номер, зазначений на сайті - нереально, весь час грає заспокійлива музика. Змушений достукуватись у відгуках. Може, хоч тут буду почутий.
Експерт Експерт
Василь Васильович, доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Через велику кількість замовлень є невеликі затримки в термінах доставки. Ваше замовлення сформоване і буде доставлене 11-12.12.2019 в магазин ЖЖУК.
Здравствуйте, я 2 декабря заказала сушилку для белья, сегодня уже 9 число, никто не звонит, когда она придет в магазин г. Кропивницкий?
Експерт Експерт
Наталія Сергіївна, здравствуйте! Приносим свои извинения. Через большое количество заказов есть небольшие задержки в сроках доставки. Ваш заказ будет доставлен по указанному адресу 10-11.12.2019. Как только заказ приедет в магазин ЖЖУК - Вам сообщат наши менеджеры. Мы будем старатся исправлять такие ситуации.
не можу вiдмiнити замовлення. випадково оформила 2 замовлення i не знаю що робити
Експерт Експерт
Марiя Iванiвна, доброго дня! Не переживайте, з Вами зв'яжуться наші менеджери і уточнять яке замовлення підтвердити, а яке відмінити.
Доброго вечора. Зі мною сталась смішна і водночас прикра ситуація. Ще тиждень тому замовила телефон на сайті ЖЖУК, відбувалось це якраз у день знижок Чорної п'ятниці. Звичайно, я цю покупку довго планувала та обдумувала і обрала саме цей магазин, адже ціна була приваблива. На сайті було зазначено, що товар є в наявності, і можна буде його одержати через 3-5 робочих днів у магазині ЖЖУК. Нічого не віщувало біди. Замовила смартфон і очікувала доставки. Через 4 робочих дні після заявки перетелефонувала зранку, щоб уточнити стосовно стану замовлення. Мене запевнили, що телефон буде сьогодні або завтра, проте детального статусу замовлення не можуть повідомити. Але в той же день ввечері мені дзвонять і кажуть, що, на жаль, потрібної моделі нема, і можуть запропонувати мені такий же смартфон, проте з іншим обсягом пам'яті. Само собою, що мене таке не влаштовувало, адже я розраховувала на одне, а вийшло інше. Натомість потрібного смартфону на складі не виявилось і доставити ви мені його не змогли взагалі. Довелось скасувати замовлення. Дуже жаль, що потрібно було чекати аж 6 днів, щоб дізнатися, що потрібної моделі нема. Якби ви зазначили про це раніше, то я б могла підшукати зі знижкою цей смартфон деінде... Одне слово, обурена таким непорозумінням. Як мінімум, можна було одразу сповістити, що товару немає, а не мовчати тиждень. Не повторюйте таких помилок, будь ласка. Зазначайте реальну наявність. Покупці на щось розраховують, а отримують дулю з маком.
Експерт Експерт
Маріанна, доброго дня! Нам дуже шкода, що сталась така ситуація. Приносимо свої вибачення. Чи можемо ми запропонувати Вам цей смартфон коли він появиться в наявності по тій же ціні, що Ви замовляли?
Молодцы! Рекомендую этот магазин. Заказал портативную колонку . Прислали быстро в оговоренный срок. Товар оригинальный, качественный.
Приобрела в Вашем магазине телефон, в целом осталась довольна. Срок доставки , как и обещали, составил 5 рабочих дней. Вежливый персонал, продавец ответил на все мои вопросы. Товаром я осталась довольна (покупала на подарок и очень переживала, что не понравится или будет брак). Телефон пришел в запечатанной упаковке, которую вскрыли при мне. Для меня это было важно, я не хотела товар с витрины. Увидела для себя 2 минуса, почему и снизила оценку: 1. Это отсутствие гарантийного талона. Как объяснили в магазине, за обращением по гарантии, необходимо только предоставить чек о покупке, хотя в правилах на сайте написано, что в случае обращения по гарантии, я должна предоставить еще и заполненный гарантийный талон. 2. Уж очень дорого стоит услуга наклейки стекла, стоимость составила почти стоимость самого стекла.
Зашел в магазин в тц "Сельпо" г.Мариуполь купить шнур зарядки и чехол к телефону. В магазине продавец Олег бурно выяснял отношения с клиенткой по поводу бракованного стекла на телефоне. На просьбу продать товар мне ответили, что занят, подождал 10 минут и сделал покупку в Эльдорадо. Хороший ассортимент товара, но некачественный персонал. Второй раз в этот магазин не зайду и всем знакомым отсоветую!
Експерт Експерт
Олег, приносимо вибачення за таку ситуацію. Дякуємо за інформацію, ми обов'язково постараємось вирішити це питання.
Заказывала фитнес-браслет Xiaomi Mi Band 4 в интернет-магазине, заказ доставили в течении 3 дней как и обещали в магазин г.Баштанка, ул.Полтавская,2. Продавец Денис вежливо отвечал на все вопросы, все подробно рассказал и помог разобраться. Обслуживание на высшем уровне! Спасибо большое за внимательное отношение к клиентам!
Експерт Експерт
Добрый день, Виктория! Спасибо, что нашли время на хороший отзыв о продавце и обслуживании магазина нашей компании. Ваши отзывы помогают нам становиться лучше для Вас!
Я приобрела в интернет -магазине смартфон редми 8а работой сайта очень довольна . Товар пришел на магазин быстро и в отличном состоянии большое спасибо девочкам за работу Херсонская обл Каланчак.
Експерт Експерт
Здравствуйте, Надежда! Спасибо, что нашли время на написание хорошего отзыва и высокую оценку работы наших продавцов!
Искре благодарим работников магазина жук за проявленное внимание, радушие, и классный сервис который находиться в городе Сумы ул. Кооперативная 1
Експерт Експерт
Здравствуйте, Анна! Спасибо Вам большое, что нашли время для написания положительного отзыва и высокую оценку работы наших продавцов! Надеемся на дальнейшее сотрудничетсво!
Вчора забрала своє замовлення №15972, планшет піксус хай пауер виявився саме таким, яким я його уявляла, навіть коробка, не дивлячись на те, що він трохи відрізняється, принаймні зовні, від того що був на фото на сайті, і не дивлячись на те, що захисної плівки під транспортувальною, я не помітила, планшет мені сподобався, екран чутливий, а оскільки кігтиків на пальчиках в мене немає - це не проблема, тим паче, що на коробці було написано "ЗП" в значенні зарядний пристрій, я сподіваюсь... сподобалася функція телефона, дзвонила підключивши планшет до навушників, поклала і насоложувалася розмовою, звук гарний, чіткий, не рипить, не хрипить, не довелося прислухатися... покищо планшет працює чудово, а саме це мені і потрібно. Сподіваюся, що він прослужить мені достатньо довго...

Менеджери магазину були ввічливими, відповіли на всі мої запитання. Товар прийшов цілий, неушкоджений, в робочому стані. За це - дякую, і 5 зірок.
Експерт Експерт
Доброго дня, Вероніко! Щиро дякуємо, що знайшли час на хороший відгук та високу оцінку роботи наших менеджерів! Сподіваємось на подальшу співпрацю!
Подскажите, пополнение электронного кошелька ГлобалМани, в вашей сети магазинов, в частности Запорожья, без комиссии? Или можете взимать комиссию сейча?
Експерт Експерт
Здраствуйте, Артур! Пополнение електронного кошелька “ГлобалМани” происходит без комиссии по всей нашей сети. Дополнительную информацию Вы можете узнать в любом из наших магазинов “ЖЖУК”. Всегда рады помочь!
заказал повербанк 30.09 сегодня 03.10 забрал из магазина г.Мариуполь пр Металлургов 112. Девушка продавец очень внимательная и отзывчивая, спасибо большое
Експерт Експерт
Здравствуйте, Андрей! Спасибо, что нашли время на хороший отзыв о продавце и обслуживании магазина нашей сети! Будем рады увидеть Вас снова в будущем!
Купляла вчора телефон коли клеїли захисне скло воно тріснуло іншого небуло а товар я вже оплатила тепер ні грошей ні телефону сума була 3027
Експерт Експерт
Доброго дня, Вікторіє! В даній ситуації просимо повідомити свої контактні дані для можливості вирішення цієї ситуації. Зв'яжіться з нами зателефонувавши за номером телефоном 0800-202-848 або за адресою hotline@zhuk.mobi
Будемо раді допомогти!
Вгору