Графік роботи:

Пн-Нд: 8:00 - 20:00

0
Мій кошик
Каталог
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Порівняння
Додайте товари для порівняння

Відгуки про магазин

5.0
308 відгуків
Сортування:
Придбали полірувальну машинку, ще не користувались.
Якістю, компетенцією та зворотнім зв'язком компанії задоволені.
Рекомендую.

Відповісти
Доброго дня.Придбала телефо який пропрацював місяць!!!Повернула телефон на гарантійний ремонт!Сказали чеккти два тижні!Чекаю вже35днів((((Скільки ще чекати????????!!???
Відповісти
Заказывали ребенку компьютерный стул. Оплатили заказ и в тот же день посылку отправили. Доставка бесплатная и отсутствует комиссия за пересылку денег. Стулом довольны! Рекомендую магазин всем!
Відповісти
Доброго дня! Дуже вдячні Вам за те, що приділили час для написання відгуку та дали оцінку якості сервісу та придбаного товару. Приємного користування, будемо раді бачити знову Вас нашим клієнтом!
Відповісти
Купил пылесос через пару дней использования перестал работать. Отправил в сервисный центр его "ремонтировали" МЕСЯЦ!!! В итоге отправили обратно с выводом, что не выявлено дефектов!!!
Відповісти
Доброго дня, Максиме! Шкодуємо, що з придбаним Вами товаром у Вас сталися неполадки і Вам довелося його відправити у гарантійний ремонт після кількох разів користування! Якщо сервісний центр виробника надав Вам Висновок, в якому зафіксовано відсутність заявленого Вами дефекту - то це може бути пов'язано з тим, що даний дефект є мігруючим, тобто таким, що час від часу може як проявлятися, так і пропадати. Рекомендуємо Вам здати повторно в ремонт та відправити фото-або відеофіксацію виявленої несправності. Якщо у Вас виникнуть додаткові питання - прохання телефонуйте за номером телефону 0800-202-848! З радістю Вам допоможемо!
Відповісти
Замовила мобільний смартфон Motorola Moto G30 6/128GB Phantom Black (XT2129-2). І залишилась розчарована. Коробка з телефону була не закрита, захисна плівка вже переклеювалась, телефон взагалі ніяк не реагував, тобто він навіть не вкючився. Якщо це був "вітринний експонат", то про це потрібно своїх клієнтів повідомляти. Тож, коли ви замовляєте на цьому сайті товар, то будьте уважні, бо можите забрати додому масу проблем з технікою, замість відчуття радості від користування нею.
Відповісти
Доброго дня, Любов! Перепрошуємо за дану ситуацію, яка викликала у Вас негативні враження про нашу компанію. Так, у нас в продажі є моделі товарів як у запакованому вигляді, так і вітринному. Але щоб детально розібратися в даній ситуації якнайшвидше, то прохання надати нам номер замовлення або Ваш контактний номер телефону для зворотнього зв'язку з Вами.
Відповісти
Ще на початку грудня 2021р свекір купив телефон мобільний, а через тиждень він перестав заряжатися, він його здав в магазин "будуть ремонтувати", вже пройшло майже 2 місяці, а добитися нічого не можна... Шарашкіна кантора, на рівному місці облопошуєте покупців, ні телефона, ні грошей
Відповісти
Доброго дня! Приносимо вибачення за дану ситуацію від імені компанії. На жаль, лише сьогодні отримали відповідь із сервісного центру виробника про те, що товар не підлягає ремонту та Вам погоджено повернення коштів або обмін товару. Можете звернутися в наш магазин та обрати те, що саме бажаєте.
Відповісти
Доброго дня. Замовляли телевізор Satelit 43F9100ST. Приїхав вчастно(як казали оператори при замовелнні). Дякуємо. Задоволені і телевізором і магазином.
Відповісти
Доброго дня, Павло! Дякуємо, що знайшли час та залишили відгук. Сподіваємось, що подальші покупки приноситимуть лише позитивні враження та докладемо максимум зусиль, щоб не розчарувати Вас в майбутньому. Будемо раді прийняти у Вас наступні замовлення та сподіваємось на подальшу співпрацю!
Відповісти
Добрый день! Заказ №150711 . Где я могу узнать, когда будет отправка заказа?
Відповісти
Доброго дня, Світлано! Орієнтовний термін доставки Вашого замовлення на 25.01. Коли товар прибуде у магазин Вам надійде смс- повідомлення.
Відповісти
17.01.2022 заказала на сайте бойлер. В течение дня звонка от оператора не было. Когда поздно вечером зашла в профиль - заказ отменен в связи с недозвоном, хотя звонка в течении дня не было!!! А я жду, надеюсь и сколько бы ещё ждала, если бы не зашла в профиль???
Відповісти
Доброго дня, Татьяна Михайловна! Вибачте за не зручності. Згідно отриманої інформації Вам телефонували двічі. Також Вам було надіслано 2 СМС-повідомлення.
Відповісти
Замовила сьогодні ноутбук, коли він прийде на магазин?
Відповісти
Доброго дня, Марино! Ваше замовлення оформлено та сьогодні буде відправлено, тому отримати його зможете орієнтовно 21.01. Додатково очікуйте інформування про доставку.
Відповісти
Доброго вечора! Придбали безпровідні навушники 14.01.2022 , належного обслуговування в магазині ми не отримали, продавець не компетентний в своїх професійних питаннях, чеки на даний товар ми не отримали, упаковка товару була пошкоджена. В цілому не задоволена ні магазином,ні продавцем
Відповісти
Покупал почти месяц назад защитное стекло, пришло раздавленное, вернул. Денег до сих пор нет, звонил им уже раза 4, мозг делают, зубы заговаривают.
Відповісти
Добрый вечер! Заказала детям компьютерные кресла. Креслами дети ОЧЕНЬ ДОВОЛЬНЫ!!! СПАСИБО за быструю (и бесплатную) доставку! Буду ещё обращаться и рекомендовать вас!
Відповісти
Доброго дня, Олено! Дякуємо Вам за те, що обрали нас та за Вашу рекомендацію нашим клієнтам!
Будемо раді прийняти у Вас замовлення знову!
Відповісти
Жжук мне очень нравиться, быстрая доставка, надёжность, широкий ассортимент товаров. Вежливые консультанты как в магазине, так и на ГЛ. Всем рекомендую этот магазин
Відповісти
Доброго дня, Світлано! Дякуємо за те, що приділили час для написання відгуку щодо покупки у нас та щодо обслуговування у нашій мережі. Будемо раді Вас бачити знову)
Відповісти
Доброго дня! Підскажіть коли я отримаю своє замовлення?Замовляла ще 28.12.21.
Відповісти
Доброго дня, Юліє! Ваше замовлення вже доставлено в наш магазин м. Велика Лепетиха, Щорса, 1д. Можете підходити і отримувати)
Відповісти
Доброго вечора. Замовляла телефон. Посилка прийшла швидше очікуваної дати і все чудово. Спасибі велике продавцю консультанту за гарне обслуговування. Рекомендую
Відповісти
Доброго дня, Олеся! Раді, що Вам все сподобалося. Будемо раді прийняти у Вас замовлення знову)
Відповісти
Купила 30 декабря беспроводные наушники на подарок сестре. 6 января их подарили, и с 8 начались проблемы с одним наушником. Работает только на полном заряде, через 15 минут перестаёт работать и начинает только если снова поставить на зарядку и снова зарядить
Відповісти
Доброго дня, Тетяно! Нам дуже прикро, що Ви зіткнулис з даною проблемою. Ви можете відправити даний товар на гарантійне обслуговування. Для цього прохання звернутися за номером телефону 0 800 202 848.
Відповісти
Я хочу их вернуть и получить обратно свои деньги. Лучше в другом магазине куплю, очень расстроили и меня как покупателя и человека которому дарили их
Відповісти
Доброго дня, Тетяно! Підкажіть, будь ласка, Ваш контактний номер телефону і ми з Вами зв'яжемося.
Відповісти
Доброго дня,коли мені чекати своє замовлення??? 04.01 замовила на магазин
Відповісти
Доброго дня, Вікторіє! На жаль, замовленого Вами смартфону немає в наявності, і про відсутність якого Вам повідомили сьогодні у телефонному режимі. Перепрошуємо за незручності. Але Ви можете обрати собі будь який у нас смартфон, який є в наявності, і ми для Вас постараємося надати додаткову знижку)
Відповісти
С заказом генератора, каждый день обещали доставку, а сегодня сообщили, что нет в наличии. Заказ сделан был через оплату частями, магазин не подтвердил наличие. Но и заказ не отменяют, отвечают, что смогут сделать отмену, только после 8 числа. Хотя в других интернет магазинах, при отсутствии товара, такую отмену делали за минуту.
Мои деньги сидят на предавторизации в банке и воспользоваться ими нельзя!


Відповісти
Доброго дня, Олег! Приносимо вибачення за незручності від імені компанії. Нам дуже шкода, що Вам довелося опинитись в такій ситуації та що у Вас залишилися негативні враження про нас. Нажаль, дійсно, у зв'язку з святковими днями можуть виникнути затримки з поверненням коштів. Ваше звернення вже зафіксоване та передане у відповідний відділ.
Відповісти
Обслуживанием мягко говоря не довольна. Товар пришел позже, чем оговорено было. Продавец-консультант ничего не объясняет о товаре, не приветливые.
Відповісти
Доброго дня, Катерино! Приносимо свої вибачення за затримку у доставці, це пов'язано виключно зі святами та державними вихідними. Також дякуємо, що звернули увагу на обслуговування, ми обов'язково виправимо ситуацію, щоб у подальшому таких ситуацій не виникало. Сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами!
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору