Графік роботи:

Пн-Нд: 8:00 - 20:00

0
Мій кошик
Каталог
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Порівняння
Додайте товари для порівняння

Відгуки про магазин

5.0
215 відгуків
Сортування:
Ура!!! Наконец то компетентный сотрудник ответил на звонок. Очень тактичная и вежливая девушка , имя Джесика. По моему скромному мнению, таких нужно премировать. Ставлю 5 звёзд. Побольше бы такого персонала
Відповісти
Доброго дня, Євгеній! Дякуємо за те, що поділилися враженнями стосовно кваліфікованості нашого співробітника.
Нам важлива думка кожного нашого клієнта, тому кожному нашому клієнту ми стараємося допомогти у виборі, доставити замовлення вчасно і щоб він був ним задоволеним!
Якісне обслуговування є одним із важливих принципів роботи у нашій компанії, тому вдячні Вам за його оцінку!
Бажаємо Вам приємного користування та будемо раді прийняти у Вас наступне замовлення!
Відповісти
Швидко зв"язались,товар був у наявності,відразу відправили. Рекомендую!
Відповісти
Доброго дня, Олено! Щиро вдячні Вам за залишений відгук. Бажаємо Вам приємного користування! Будемо раді бачити наступні Ваші замовлення!
Відповісти
5.10 Замовив блютус навушники, приЇхали 8.10.
Продавці чемні, сервісом задоволений!
Відповісти
Добрый день! Можно узнать на каком этапе сейчас заказ ,№121523
Відповісти
Доброго дня, Ірино! Так, звичайно. На сьогодні очікуємо поставки замовленого Вами товару до нас на склад, після приходу якого відразу відправимо Вам все Ваше замовлення безпосередньо до Вас. Як тільки буде доставлено - то надійде смс-повідомлення.
Відповісти
Замовлення №117476 від 10 вересня 2021
Замовив 10.09.21 (в пятницю, 11:11), товар "в наявності".
Прочитав, що "Графік роботи: Пн-Нд: 8:00 - 20:00"
Думаю "якщо повезе, то ще сьогодні відправлять...". Ні, не відправили.
Субота - нічого.
Понеділок - телефоную - "сьогодні відправимо". Не відправили.
Вівторок - телефоную - "з'ясуємо і зателефонуємо". Не відправили та не зателефонували.
Середа - відправили, але про це я дізнався від Нової пошти. Ні СМС, ні E-mail, тиша (хоча обіцяли повідомити; в Спамі теж немає :) ).
Хлопці/дівчата, не вмієте - не беріться.
В 2021 році чекати відправки товара "в наявності" 5 днів?
Висновок для себе - проголосую гривнею, більше тут нічого не куплю.
Іншим теж не раджу.
P.S. До товару претензій немає. До всього іншого - є.
Відповісти
Доброго дня, Володимире! Приносимо вибачення за тривалу доставку Вашого замовлення. Ми обов'язково звернемо увагу на дану ситуацію та зробимо все можливе, щоб подібна ситуація не повторилася. Надіємося на Ваше розуміння та подальшу співпрацю.
Відповісти
Раджу магазин усім! Отримав крісло у прекрасному стані. Оператор по телефону дуже вічлива і вміє слухати потреби клієнта.
Магазин "Жук" допомогли із доставкою! Нова пошта не хотіла розпаковувати моє замовлення і магазин змусив їх приїхати ще раз і при мені розпакувати коробку з кріслом та запчастинами до нього. Більше того магазин зробив мені знижку на товар за моє терпіння.
Прекрасний магазин!
Відповісти
Доброго дня, Тарасе! Дякуємо за те, що приділили час для написанння даного відгуку. Раді, що Вам все сподобалося та вдячні Вам за розуміння! Приємного Вам користування! Будемо раді прийняти у Вас замовлення знову!
Відповісти
Доброго дня така ситуація купили смарт годинник до місяця часу випав ключик і погарантії не проходить бо так як продавців робляться висновки що це механічна поломка,скажіть будь ласка навіщо давати гарантії.
Відповісти
Доброго дня, Тарасе! Приносимо вибачення за ситуацію, яка склалася з приводу здачі смарт-годинника у одному із наших магазинів. Прохання надати Ваш номер телефону для зворотнього зв'язку з Вами. Обов'язково вирішимо дане питання.
Відповісти
Заказ № 118164.
При подтверждении моего заказа по телефону, я акцентировал внимание на том, чтобы ОБЯЗАТЕЛЬНО присутствовал заполненный чек на товар!
Посылку доставили, чека нет. Это был мой первый заказ в этом магазине и мои первые "впечатления" о сервисе и об ответственности.
Відповісти
Доброго дня, Олександр! Нам дуже шкода, що Ви залишились розчаровані. Щиро перепрошуємо за те, що так склалось. Вам було надіслано видаткову накладну, яка підтверджує покупку, в електронному вигляді, а також зможемо довідправити за адресою, якою Ви отримали замовлення. Зробимо все можливе, щоб змінити Ваше негативне враження про нашу компанію.
Відповісти
Вітаю. В інтернет-магазині жжук замовляю товари вже давненько. Все на найвищому рівні. Товари присилають нові, в упаковці. А головна фішка магазину - доставка будь-якого товару на НП безкоштовна і без будь-яких додаткових платежів. Магазин Жжук рекомендую. Бажаю процвітання і гарних продажів.
Відповісти
Доброго дня, Федір! Дякуємо за те, що поділилися враженнями відносно обслуговування в нашій мережі.
Будемо раді Вас бачити знову та із задоволенням приймемо наступні Ваші замовлення.
Відповісти
Доброго, дня, я, звертаюся, до, вас, з, проханням, я, прийшла, в, магазин, жук, поміняти, навушники, мені, відмовили, вони, були, на, гарантій, що, мені, тепер, робити
Відповісти
Доброго дня, Наталіє! Прохання надати нам Ваш контактний номер телефону для зворотнього зв'язку з Вами, а також адресу магазину, в якому бажали обміняти навушники. Ці дані прохання надіслати нам на електронну пошту internet.magazin@zhuk.mobi. Обов'язково допоможемо у вирішенні даного питання!
Відповісти
Все супер магазин советую
Відповісти
Доброго дня, Назаре! Дякуємо за Вашу рекомендацію. Будемо раді прийняти у Вас замовлення знову!
Відповісти
Заказали папе телефон на отделение ЖЖУКа. Ждали посылку неделю, что немного долго, конечно. Но сотрудник Сергей отделения в пгт Ивановка (Херсонская область) очень понравился как специалист. Все рассказал, объяснил, уделил очень много времени и внимания. Отзывчивый, весёлый, приветливый и главное - очень хорошо разбирается и ориентируется в своей работе. Так рассказывает интересно, что хочется купить все и сразу. Спасибо большое ещё раз. Однозначно рекомендуем :)
Відповісти
Доброго дня, Владислава! Дякуємо за те, що поділилися враженнями відносно обслуговування в нашій мережі.
Будемо раді Вас бачити знову та із задоволенням приймемо замовлення повторно)
Відповісти
Дякую вам за оперативність , придбаний телефончик TECNO T372 Gold саме те що потрібно до 1-го вересня , гарний ,компактний ,гучний все що потрібно .Дитина залишилася дуже задоволена )
Відповісти
Доброго дня, Альона! Дуже дякуємо Вам за позитивний відгук. Раді, що Ви задоволені покупкою. Приємного користування!
Відповісти
Заказала у Вас телефон бюджетник от тесно доставка бесплатная,ждала два дня пока Вы мне его отправите и вынесла Вам звонками все мозги говоря, что заказала его на День рождения,уверена Вы меня все помните!!!Телефоном РОР4 очень довольна всё летает,громкость музыки классная,фотки тоже в хорошем качестве!!Ровно месяц как пользуюсь и очень довольна,всем советую ребята..Спасибо Вам Жжук за Ваше терпение .С радостью у Вас ещё что нибудь закажу!!!И отдельная благодарность компании Тесно!!! Пока шел телефон все изучала Ваши работы и Вашу компанию!!!Не разочаровали!!!РОР4 у Вас классный и цена минимальная!!!Очень довольна!!!Спасибо всем!!!

Відповісти
Доброго дня, Олександра! Щиро вдячні за те, що приділили час та поділились враженнями від покупки. Нам приємно знати, що Ви задоволені якістю обслуговування та асортиментом нашого сайту. Будемо раді прийняти у Вас наступне замовлення!
Відповісти
Доброго дня! Чи можливо дізнатись на якому етапі замовлення №111681. З дати замовлення минуло 6 днів.
Відповісти
Ходус Олександр Станіславович, У меня тоже так было я вынесла им весь мозг,но они мне сказали число доставки и именно этого числа я и получила,,просто число доставки узнайте и не волнуйтесь,что долго не отправляют прийдёт вовремя 100%

Відповісти
Доброго дня, Олександра! Спасибі, що поділилися враженнями! Сподіваємось на подальшу співпрацю!
Відповісти
Ходус Олександр Станіславович, Добрый день. Заказал наушники, подтвердил уже заказ. На следующий день сообщили о том что нет в наличии. Мягко говоря огорчен.
Ваш коментар буде відображено після перевірки модератором
Купував авто тримач спасибі велике продавцеві порадив то що мені потрібно. Крім авто-утримувача він проконсультував мене по-поводу маршрутизатора 2х діапазоні той що мені треба я б хотів з ним ще про консультуватися вчора я заходив його не було Славутич
Дякую. Я задоволений.
Відповісти
Доброго дня! Дякуємо за те, що поділилися враженнями відносно покупки у нас, а також відносно нашого обслуговування, адже якісне обслуговування є одним із важливих принципів роботи нашої компанії. Будемо раді Вас бачити у нашій мережі!
Відповісти
Заказывал наушники по цене 899 гривен(что на 100 гривен ниже остальных магазинов), приполучении в магазине об'явили о повышении цены до 999 гривен. наушники забрал но осадочек остался Заказ №111442
Відповісти
Доброго дня, Ігор! Нам дуже шкода, що така ситуація виникла із отриманням Вашого замовлення. Уточнивши інформацію, ми отримали відповідь, що вартість 999 грн Ви оплатили за навушники та за послугу, яка дозволить обміняти їх. Перепрошуємо, якщо у магазині Вам не надали інформації, ми уважно розглянули Ваше звернення і так як ми цінуємо час наших клієнтів, ми запевняємо Вас, що буде вжито заходів для того, щоб у подальшому такі ситуації не повторювались.
Відповісти
Експерт, дякую за реагування, різнию в коштах повернули та вибачились за непорозуміння.
Відповісти
Заказывал репитер ксиоми оперативная доставка ,быстро настроил спасибо магазину.
Відповісти
Доброго дня, Олександр! Вдячні Вам, що обрали наш інтернет-магазин і знайшли час залишити відгук. Приємно, що Ви оцінили наші переваги та залишились задоволені покупкою. Будемо раді бачити Вас в якості нашого клієнта і надалі!
Відповісти
Можно ли узнать на каком этапе Замовлення №110629
Відповісти
Доброго дня, Юрій!
На сьогодні запланована відправка з м. Київ до Вас.
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору