Шановні українці! У зв'язку з ситуацією в нашій з вами Україні замовлення можуть затримуватись.

Графік роботи:

Пн-Нд: 8:00 - 20:00

0
Мій кошик
Каталог
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Порівняння
Додайте товари для порівняння

Відгуки про магазин

3.7
352 відгука
Сортування:
Замовляв мікрохвильову піч ,прийшла швидко .Піч працює відмінно.Дуже задоволений.
Відповісти
Доброго дня, Стас! Нам дуже приємно, що Ви задоволені покупкою та нашим сервісом. Приємного користування!
Відповісти
Замовлення робила на сайті, зателефонували відразу, сушку для фруктів чекала довше (але на сайті є попередження про затримку). Друге замовлення отримала за 2 дня. Сушка працює відмінно, планшет ще тестуємо, але поки нарікань немає.
Відповісти
Доброго дня,Юлія! Щиро дякуємо Вам за написання відгуку про роботу нашої команди! Нам дуже приємно, що Ви залишились задоволеною покупкою в нашому магазині! Приємного Вам користування
Відповісти
Замовлення надійшло вчасно, підтрима відповідає швидко але є і мінуси(мишка прийшла в не товарному вигляді)
Відповісти
Доброго дня, Іване! Дякуємо, що знайшли час залишити відгук! Нам дуже приємно, що Ви задоволені наданим сервісом.

Щодо товарного вигляду мишки зверніться, будь ласка, на нашу гарячу лінію за номером телефону 0 800 202-848 або у будь-якому зручному для Вас месенджері і ми спробуємо виправити дану неприємність!
Відповісти
Замовлення номер 184714
Сьогодні отримала другий ремінець, вельми вдячна за швидке вирішення мого питання! Велике прохання, на майбутнє, за можливості попередити заздалегіть про різні посилки, я розумію, що багато замовлень і т.п., але, будь- ласка, зверніть на це увагу. Ремінці, до речі, дуже гарної якості, мені сподобались.
Відповісти
Доброго дня, Юлія! Щиро вдячні Вам за відгук! Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені товаром, придбаним у нас. Будемо раді прийняти у Вас наступне замовлення! Приємного Вам користування!
Відповісти
Заказал я на прошлой неделе плёнку для Apple Watch, оператор перезвонил, уточнил по заказу, я предупредил что закажу плёнку, если в магазине смогут наклеить, на что оператор любезно сказал, да такая услуга есть в магазине и при покупке пленки в магазине, наклеят бесплатно, конечно я подтвердил заказ и с радостью жду плёнку, но проходит почти неделя, звонит мне новый оператор, и говорит, извините но в магазин доставки нету, можете воспользоваться услугой доставка на новую почту, то есть получаеться я плачу за доставку этой пленки, ну и по приходу в магазин ещё должен заплатить за поклейку этой пленки, ото сервис, получиться золотая плёночка! Потраченное время, и не владеющие информацией операторы, ну либо все может изменится в любой время, ты ждёшь и надеешься а тебя сообщают что плати дорогой за все!
Відповісти
Доброго дня, Денисе!
Нам справді дуже прикро, що склалась така ситуація. На жаль, на даний момент не усе залежить від нас, в першу чергу це наявність кур'єрської доставки безпосередньо до магазину. Інформація щодо цього у певних містах змінюється ледь не щодня, але ми намагаємось зробити усе, що від нас залежить, щоб Ви змогли забрати своє замовлення вчасно.

Поклейка захисної плівки, як і захисного скла, у нас в магазинах справді платна. Якби Ви отримали своє замовлення у магазині, це не змінило б вартість поклейки.

Сподіваємось на Ваше розуміння, Денисе!
Відповісти
Замовлення номер 184714
Доброго дня, заплатила за два ремінця - отримала лише один, правда сама винна, посилку на пошті не оглянула, а одразу забрала. Дуже дякую за зіпсований настрій, більше у вашому магазині замовляти поштою нічого не буду!
Відповісти
Доброго дня, Юліє!
Ми уже зв'язувались з Вами щодо даної ситуації. Вами справді було отримано лише один ремінець, бо інший було надіслано із іншого складу, відповідно іншою посилкою. Другий ремінець уже прямує до Вас, тож Ви його отримаєте найближчим часом.

Нам прикро, що склалось таке непорозуміння.
Відповісти
Добрий день де можно подивитися онлайн, які пристрої знаходятся в віділенях жжук в моему місті.
Відповісти
Доброго дня!
На сьогодні такої функції немає, але Ви можете звернутися на гарячу лінію за номером 0 800 202-848 або написати нам у будь-якому зручному месенджері і ми з радістю зорієнтуємо Вас у наявності тих чи інших товарів у певному магазині.
Відповісти
Замовила оприскувач 11.05.2022р., декілька разів нагадувала за своє замовлення!!!Обіцяють відправити, вибачаються, але сьогодні уже 02.06.2022 року у відповідь тиша!!!!Дуже розчарована сервісом!!!!!
Відповісти
Доброго дня, Аліно!
Перепрошуємо за таку затримку Вашого замовлення! Оскільки Ви не залишили контактного номера телефону, щоб ми змогли з Вами зв'язатись для вияснення всіх деталей, просимо Вас звернутися до нас за телефоном 0-800-202-848
Відповісти
Замовляла пральну машину. Зателефонували зразу. Доставили в магазин в той день що і обіцяли. Правда продавець зразу відновилась заповнити гарантійний талон. Прийшлось телефонувати до них. Проблема була вирішена.
Відповісти
Доброго дня, Юлія! Перепрошуємо за складену ситуацію! Дякуємо Вам за звернення в службу "Підтримки"! Завжди раді допомогти нашим клієнтам у вирішенні питань. Приємного Вам користування пральною машинкою!
Відповісти
Замовив фітнес браслет mi band4 nfs доставка була дуже довгою + прийшов без зарядного пристрою. Не рекомендую!!!
Відповісти
Доброго дня, Олександре! Нам дуже прикро, але справді виникали невеликі проблеми із термінами доставки. Ми намагаємось максимально пришвидшити ці процеси!
Зверніться до нас на гарячу лінію 0 800 202-848 або напишіть у чат в зручному для Вас месенджері і ми вирішимо проблему, яка виникла із зарядним пристроєм.
Відповісти
Не раджу щось замовляти на даному сайті, збережіть свої нерви та свій час.
Ганьба такому магазину. Дякую за сім днів чекання, і на восьмий день за ваш дзвінок що "даного товару немає в наявності". Сім днів виясняти є товар чи ні...
Відповісти
Доброго дня, Юрію!
Нам дійсно дуже шкода, що Ви так і не отримали своє замовлення.
Так, під час даної ситуації в країні, коли є нестача тих чи інших товарів - є вірогідність того, що товару може і не вистачити для поставки в певній кількості. І вже по факту нас повідомили про це, а вже потім повідомили Вас(
Дуже прикро, що Ви опинилися в цій кількості, тим більше, що Ви чекали надто довгий період, адже нам дуже хочеться, щоб таких ситуацій взагалі не виникало.
В якості компенсації Вам погоджена знижка на наступну у нас покупку.
Приносимо вибачення за даний інцидент!
Відповісти
Купив тостер ADLER AD3201 за 389 грн + 50 грн доставка. На сайті указана гарантія 12 місяців. Прослужив нуль діб, нуль хвилин. Відломана сама ручка, яка опускає хліб. Ударів, сколів подібного немає. На експертизу не беруть. Гроші не повертають, пропонують 50 грн. Гарантійний лист в коробку не поклали. Расходну накладну також не поклали. Заміну тостера не роблять. Я би кваліфікував це як мародерство у військовий час. Починаю шукати правду. Треба перевірити як завозити товар, всі митні платежі ви сплатили, особливо за цей тостер. В кожному такому ТОВ багато підводних каменів, особливо пригранична зона.
Відповісти
Доброго дня, Денисе!
Нам дуже прикро, що склалась така неприємна ситуація і у Вас залишилось негативне враження щодо нашої компанії. Підкажіть, будь ласка, чи перевіряли Ви тостер на відділенні "Нової пошти", коли отримували замовлення? Оскільки ми завжди перевіряємо товар перед відправкою та впевнені в його якості, нам хотілось би дізнатись на якому етапі доставки тостер було пошкоджено.
Гарантійний лист та та видаткову накладну можемо надіслати Вам за наш рахунок на будь-яке зручне для Вас відділення "Нової пошти" разом із усіма необхідними підписами та печатками.
Прохання зателефонувати до нас за номером 0 800 202-848 та повідомити дані для відправки.
Сподіваємось на Ваше розуміння!
Відповісти
Дома открыл. Могу предоставить фото нашей переписки в Вайбере.
Коробка так и стоит в пленке.
Также предоставьте сертификат на тостер. Весь пакет документов жду, г Киев НП 105. Будем объединяться в ассоциацию с такими же обманутыми людьми и давить
колорадских жуков. Читал отзывы, я далеко не первый обманутый вашим магазином.
Ваш коментар буде відображено після перевірки модератором
Хочу залишити відгук про фахівця відділу сервісного обслуговування у місці Трускавець. Я шукала адаптер для ноутбуку, обійшла всі магазини Трускавця, всі разводили руками, мол, нічого немає. Випадково зайшла в ваш магазин, який знаходиться на вулиці Стебницька, 58.Розповіла про свою проблему, мене молодий чоловік вислухав, перевірив мій ноутбук та показав,де я можу придбати адаптер. Було видно, що він щиро хоче допомогти, і все реально допоміг. За це я дуже йому вдячна, бажаю вашому магазину багато клієнтів. Якщо звертатися із якимось питанням або проблемою, то раджу звертатися до саме цього молодого чоловіка, на жаль не спитала його ім'я.
Відповісти
Доброго дня,Тетяно! Дякуємо Вам , що виділили час для написання відгуку на фахівця компанії "ЖЖУК". Нам дуже важливо, допомогти кожному клієнту , який до нас звертається! Будемо завжди раді Вам у мережі наших магазинах! Приємного Вам користування!
Відповісти
Дуже поганий магазин! Якщо є бажання потрипати собі нерви тоді замовляйте! Заказ так і не отримав!
Відповісти
Доброго дня, Сергію! Перепрошуємо, що у Вас склались неприємні враження від співпраці з нами! Так, як Ви не залишили контактного номера телефону для вияснення ситуації просимо Вас звернутись за номером 0-800-202-848.
Відповісти
При заказе товару ціна на сайті була одна, смс прийшла з ціною вище! Заказував у понеділок, оператор запевнив що в середу буде відправа. В середу оператор запевнив що в четверг відправлять 100%. У четверг що за політекою компанії мають право відправляти протягом сьоми днів!!! Це за Вашою думкою серйозна компанія?!!

Відповісти
Сергій, ми розуміємо Ваші емоції. Нам дуже прикро за дану ситуацію! Оскільки не можемо з Вами зв'язатись без номеру телефону, дуже просимо Вас звернутись до служби підтримки клієнтів за номером 0-800-202-848

Відповісти
Звернувся до вашого магазину у м. Диканька. Був справді вражений відношенням до клієнтів))) надзвичайно ввічливі продавчині, все налаштували як слід, обов‘язково прийду ше, і товаришів приведу.
Дякую, що ви є

Відповісти
Доброго дня,Антон!
Нам дуже приємно, що Ви виділили час для написання відгуку, щодо обслуговування в фізичному магазині у м. Диканька!
Дякуємо Вам за відгук! Будемо завжди раді прийняти у Вас наступне замовлення!
Відповісти
На сайті зовсім друга ціна чім у магазині! походу дурять!
Відповісти
Доброго дня,Андрію!
Цінова категорія товару у нашому інтернет-магазині та фізичному магазині відрізняється!
Ми надзвичайно цінуємо наших клієнтів, співпрацюємо тільки з офіційними постачальниками!
Відповісти
Замовлений телефон прийшов за 4 с половиною днів, на Новодністровський ЖЖУК, Чернівецької області. Нова марка телефона дуже якісна, 2E. Модель R240. Броньований. Дуже офігенний, за 1050 грн. ЖЖУК-- дякую.
Відповісти
Доброго дня, Євгеній! Щиро дякуємо Вам за гарний відгук, ми дуже раді, що Ви задоволені нашим сервісом і товаром. Сподіваємось на подальшу співпрацю!
Відповісти
Замовив на сайті. Зв'язались дуже швидко. Чекаю телефон :-)
Відповісти
Доброго дня, Євгеній! Дякуємо Вам за те, що знайшли час для оцінки роботи нашого інтернет-магазину. Будемо раді прийняти у Вас наступне замовлення!
Відповісти
Сподобалось, буду ще щось купувати особливо дякую персоналу ввічливо все пояснили на другий день попрохала додати ще товар - додали!!! І все коректно, ввічливо, ще раз дякую, за терплячість приємно було з вами спілкуватись!!!

Відповісти
Доброго дня, Олено! Спасибі, що поділилися враженнями! Раді, що Ви задоволені покупкою у нашому магазині та роботою наших працівників. Сподіваємось на подальшу співпрацю!
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору