Додайте товари для порівняння
Добавьте товары в желания
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00 - 20:00

Сб-Нд: 9:00 - 19:00

0
Мій кошик

Відгуки про магазин

Купляв чохол в місті Моршин для redmi note 8 pro, дуже сподобалося обслуговування
Експерт Експерт
Роман Грицан, дуже дякуєм за хороший відгук про наш магазин! Сподіваємось на подальшу співпрацю.
Ігор
Експерт, гомноїди....
Ваш коментар буде відображено після перевірки модератором
Мы с мужем довольны качеством обслуживания. Доставка товара в течение 4-5 дней, приходит смс и дополнительно девушки звонят с магазина. Общаются всегда вежливо. Пару раз пришлось вернуть/обменять товар - заменили либо вернули деньги в течении нескольких минут. И цены доступные. Будем и дальше покупать здесь. Спасибо.
Експерт Експерт
Ніка Хвиля, добрый день! Благодарим Вас за то, что нашли время на хороший отзыв. Рады, что Вы остаетесь довольны нашим сервисом! Вы помогаете становится нам лучше!
Покупал телефон в магазине г.Знаменка продавц Елена очень качественно обслужила,на высшем уровне.Очень понравилось!
Експерт Експерт
Денис Казаков, здравствуйте! Спасибо за уделенное время для отзыва! Мы каждый день готовы дарить наилучший сервис для наших клиентов. Всегда рады Вас видеть в сети наших магазинов!
Магазин хороший.
Купил вчера в городе Орехов телефон жене
Huawei y5
Классный телефон
Вот только жена отказалась от него
Можна ли вернуть его в магазин и вернуть деньги?
Експерт Експерт
Виктор, здравствуйте! Спасибо за хороший отзыв о нашем магазине! Возврат, конечно, возможен при условии наличия всей комплектации, отсутствия повреждений и наличия чека на протяжении 14 дней с момента покупки. Можете обратиться в наш любой магазин "ЖЖУК" и наши эксперты Вам помогут!
Магазин дуже сподобався, дуже дякую за приємне спілкування менеджерів та своєчасну доставку товару
Експерт Експерт
Добрый день, Светлана Сергеевна! Очень приятно за хороший отзыв, стараемся для Вас! Надеемся на дальнейшее сотрудничество.
Топовый магаз. Заказал наушники Xiaomi. Пришла европейская версия, всё шикарно, так магазин на чёрную пятницу, в отличии от другого популярного магазина, не поскупился на скидочки. Почти 30% стоимости скосили, за что им отдельный респект. Моё мнение, компании уже стоит задуматься над мобильным приложением для магазина)
Експерт Експерт
Валерій Віталійович, добрый день! Благодарим за высокую оценку работы нашей сети. Мы стремимся предлагать нашим клиентам самые популярные товары по максимально выгодной цене. Сообщаем, что мобильное приложение уже находиться в стадии разработки и в ближайшее время будет доступно для пользования. Будем рады нашему сотрудничеству в дальнейшем.
Доброго дня. Скажить будьласка чи обов язково мати чек,якщо є гарантія(дійсна)?Дякую.
Експерт Експерт
Варвара, добрий день! Чек мати не обов'язково. Гарантії буде достатньо.
Дякую за якістний смартфон та пріємне спілкування з менеджерами.
Експерт Експерт
Доброго дня, Сергій!Дякую, що знайшли час на хороший відгук! Приємно знати, що Ви задоволені нашим сервісом! Будемо і далі намагатися, щоб Ваші покупки в нашій мережі приносили Вам радість!
Прийшли в магазин хотіли купити два смартфони.
На ціннику ціна за один 2799, а продавець за налаштування вимагає ще 349 грн
Ми сказали, що нам потрібні просто з вітрини без налаштувань, а він сказав, що не може тому що в них такий порядок.
Як так?
Чому такий обман?
Експерт Експерт
Доброго дня! Дуже шкодуємо, що виникли складнощі з придбаним Вами товаром. Щоб ми змогли допомогти в ситуації, що склалася, надайте, будь ласка детальну інформацію щодо візиту в наш магазин, а саме: Ваш контактний номер телефону, місто і адресу магазину. Також, приносимо свої вибачення за цей інцидент.
Дану інформацію прохання надіслати на hotline@zhuk.mobi або повідомте, будь ласка, за номером телефону 0800-202-848.
Впевнені, що дана ситуація не вплине на подальшу з нами співпрацю! Будемо чекати від Вас відповідь. Обов'язково допоможемо у вирішенні даного питання!
Прийшли купити 2 смартфони Xaomi Redmi 8A
Продавець почав витягувати гроші за налаштування яке він ще навіть не зробив
Але як Ми усі знаємо смартфони уже йдуть із заводу налаштовані
Експерт Експерт
Доброго дня! З приводу додатків хочемо повідомити, що так, дійсно, для безпечної роботи гаджетів і зручності наших клієнтів ми пропонуємо додаткові налаштування. Однак, в залежності від форми оплати (кредит або готівку) це є обов'язковою умовою або клієнт сам вирішує: доручити їх установку продавцеві магазину, зробити це самостійно або обійтися взагалі без них.
Обслуговування магазина мяко кажучи - жах. Зробила замовлення, приїхала в магазин забрати, сказали що замовлення щє нема і треба почекати декілька днів (в смс на пошту інформації про час доставки не було), ну добре нічого страшного. Через хвилин 20 зателефонували з магазину, сказали що замовлення доставили, я повідомила що приїду на наступний день. Коли я приїхала в магазин на наступний день, мені сказали що мого замовлення нема, вони його віддали іншій людині (мені не можна було зателефонувавати!?... Сказали що не знають коли привезуть моє замовлення. P. S. За замовленням їхала з одного кінця міста в інше. Час витрачений дарма, гроші на проїзд викинуті на вітер.... Жах а не обслуговування
Експерт Експерт
Доброго дня, Світлано Сергіївно! Заздалегідь приносимо вибачення за дану ситуацію і за спричинені незручності!
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації зателефонуйте до нас на Гарячу лінію за номером телефону 0800-202-848 або повідомте нам Ваші контактні дані за адресою електронної пошти hotline@zhuk.mobi.Завжди раді Вам допомогти!
Очень довольна этим магазином .Рекомендую однозначно .Заказывала не первый раз-и все на высоте.Немножко долговато шло..это понятно....но зато товар отличный, упаковано идеально и нареканий никаких.Девочки менеджеры вообще умнички-доходчиво конкретно все обьяснили. Рада что я Ваш клиент.
Експерт Експерт
Добрый день, Виктория! Спасибо, что нашли время на хороший отзыв! Приятно знать, что Вы довольны нашим сервисом! Будем и дальше стараться, чтобы Ваши покупки в нашей сети приносили Вам радость!
Замовляла товар в телефонному режимі. Очікувала більше тижня.
Про прибуття дізналася випадково, телефонуючи в черговий раз. Ніхто, ніяким чином, не потурбувався повідомити.
Магазину є над чім працювати(
Експерт Експерт
Доброго дня, Євгенія! Заздалегідь приносимо вибачення за дану ситуацію і за спричинені незручності! Надалі будемо старатись доставляти швидше, щоб не спричиняти такі ситуації. Гарного Вам дня.
5 грудня замовив телевізор Akai UA32LEF1T2, номер замовлення 19480. Обіцяли доставити протягом 4 робочих днів. Додзвонитись на номер, зазначений на сайті - нереально, весь час грає заспокійлива музика. Змушений достукуватись у відгуках. Може, хоч тут буду почутий.
Експерт Експерт
Василь Васильович, доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Через велику кількість замовлень є невеликі затримки в термінах доставки. Ваше замовлення сформоване і буде доставлене 11-12.12.2019 в магазин ЖЖУК.
Здравствуйте, я 2 декабря заказала сушилку для белья, сегодня уже 9 число, никто не звонит, когда она придет в магазин г. Кропивницкий?
Експерт Експерт
Наталія Сергіївна, здравствуйте! Приносим свои извинения. Через большое количество заказов есть небольшие задержки в сроках доставки. Ваш заказ будет доставлен по указанному адресу 10-11.12.2019. Как только заказ приедет в магазин ЖЖУК - Вам сообщат наши менеджеры. Мы будем старатся исправлять такие ситуации.
не можу вiдмiнити замовлення. випадково оформила 2 замовлення i не знаю що робити
Експерт Експерт
Марiя Iванiвна, доброго дня! Не переживайте, з Вами зв'яжуться наші менеджери і уточнять яке замовлення підтвердити, а яке відмінити.
Доброго вечора. Зі мною сталась смішна і водночас прикра ситуація. Ще тиждень тому замовила телефон на сайті ЖЖУК, відбувалось це якраз у день знижок Чорної п'ятниці. Звичайно, я цю покупку довго планувала та обдумувала і обрала саме цей магазин, адже ціна була приваблива. На сайті було зазначено, що товар є в наявності, і можна буде його одержати через 3-5 робочих днів у магазині ЖЖУК. Нічого не віщувало біди. Замовила смартфон і очікувала доставки. Через 4 робочих дні після заявки перетелефонувала зранку, щоб уточнити стосовно стану замовлення. Мене запевнили, що телефон буде сьогодні або завтра, проте детального статусу замовлення не можуть повідомити. Але в той же день ввечері мені дзвонять і кажуть, що, на жаль, потрібної моделі нема, і можуть запропонувати мені такий же смартфон, проте з іншим обсягом пам'яті. Само собою, що мене таке не влаштовувало, адже я розраховувала на одне, а вийшло інше. Натомість потрібного смартфону на складі не виявилось і доставити ви мені його не змогли взагалі. Довелось скасувати замовлення. Дуже жаль, що потрібно було чекати аж 6 днів, щоб дізнатися, що потрібної моделі нема. Якби ви зазначили про це раніше, то я б могла підшукати зі знижкою цей смартфон деінде... Одне слово, обурена таким непорозумінням. Як мінімум, можна було одразу сповістити, що товару немає, а не мовчати тиждень. Не повторюйте таких помилок, будь ласка. Зазначайте реальну наявність. Покупці на щось розраховують, а отримують дулю з маком.
Експерт Експерт
Маріанна, доброго дня! Нам дуже шкода, що сталась така ситуація. Приносимо свої вибачення. Чи можемо ми запропонувати Вам цей смартфон коли він появиться в наявності по тій же ціні, що Ви замовляли?
Вгору