Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00 - 20:00

Сб-Нд: 9:00 - 19:00

0
Мій кошик
Бажання
Добавьте товары в желания
Порівняння
Додайте товари для порівняння

Відгуки про магазин

Купував у вашому магазині в Острозі вул Незалежності телефон дуже сподобалась дівчина (на бейджі писало що вона Іванна ) яка мені його продавала , все чотко пояснила і відносилась до мене дуже добре)) рекомендую ))
Експерт Експерт
Доброго вечора, Віталію! Насамперед спасибі за те, що знайшли час для залишення відгуку щодо обслуговування в одному з наших магазинів "ЖЖУК" м. Острог, адже якісне обслуговування є одним із важливих принципів нашої компанії. Вас же очікуємо знову за покупкою в нашому магазині, бо лише в нас знайдете те, що Вам потрібно!
Магазин в пгт. Печенеги Харьковской области лучший в регионе. В отличии от точки в городе Чугуеве, продавец грубит , отказался давать чек, продали сим карту которая не работает в Харьковской области. Отказались делать замену
Експерт Експерт
Здравствуйте, Константин! Спасибо за хороший отзыв относительно нашего магазина, а также приносим извинения за сложившуюся ситуацию! Для того, чтобы мы смогли детально разобраться в данной ситуации, укажите, пожалуйста, детали Вашего визита, а именно: дату и адрес магазина и Ваш контактный номер телефона в ответ или позвонив по телефону 0800-202-848. Будем рады помочь.
Купляв тєлік Xiaomi Mi TV UHD 4S 43 вцілому все ок, но привезли намного пізніше...Доставка до дому, провірив робить розрахувався із курєром, а потім замітив що гарантійний талон взагалі не заповнений... Але із чеком усе ок. Тому думаю що робити тепер із гарантійним талоном.??
Експерт Експерт
Доброго дня, Василь! Дякуємо Вам за хороший відгук! Приносимо вибачення за затримку доставки. Для заповнення гарантійного талону Ви можете звернутись у будь який наш магазин.
Спасибо вашему магазину, приобрела смарт-часы, перезвонили при заказе практически моментально, отправили тоже более-менее быстро. Никаких проблем, все чудесно) Спасибо еще раз, товар супер!)
Експерт Експерт
Добрый день, Олена! Благодарим Вас за то, что нашли время на хороший отзыв. Надеемся на дальнейшее сотрудничество!
Доброго дня. Чи можна у ваших магазинах придбати телефон без додаткових настройків які пропонують продавці?
Експерт Експерт
Доброго дня, Анна! Так, Ви можете відмовитись від додаткових налаштувань. Додаткові налаштування не є обов'язковими за умови, що Ви не оформляєте кредит, або оплату частинами на смартфон.
Доброго дня.
Ось що хочу розказати про мережу магазинів Жук. Купив навушники з мікрофоном (filips) в той час мені продавець втюрив додаткову гарантію від жуку називається жук обмін на 1 рік. Все ок. Навушниками користувався рідко але виникнула проблема в тому що непрацював один навушник обмін відбувався дуже важко сам мусів замовити в інтернет магазині потім ще до вечора виясня чому код непройшов якісь требли тех підтримка тільки до 18 00 і всім пох....... розумієте самі.Ну за 5 разом зі сміхом і нервами я обміняв навушники. Але шо ви думаєте мені впарили добровільно примусово гарантію Жук обмін))).Все ок . Пройшло півтора місяця та сама проблема я тусую до них і вже навіть сам замовив вони прийшли я півтора місяця чекав продавця який вміє робити повернення товару тому що два стажери того робити невміли вони тільки прийняли і поставили в шафу.Навушники нагадую я залишив в магазині. Пройшло півтора місяця я захожу в магазин там цей продавець витягує з шафи ті навушники і кидає на стіл типа заберай вони гарантії непідлягають там сірка. Півтора місяця звітки там сірка тим більше недуже часто використовував при прийомі там сірки небуло продавець оглянув та прийняв. Ну за півтора місяця простою в шафі там появилась сіка))))))). ОК.Я попросив список по яких причинах непідлягають навушники ремонту.Продавець грубим тоном сказав всі питаня в інтернет магазин. і пішов до інших клієнтів хоча в мене були ще питання він мене просто ігнорував. Я підійшо попросив книгу скарг він пошукав і відповів що в них її нема і викликав охорону щоб немішав продавати тому що відповідей він мені на те неміг дати . Ось як продавець Жук магазину Львів. Кавалерідзе 2 ставиться до своїх клієнтів
респект. Ну далі я зафіксував скаргу в інтернет магазині пояснив єдине що я почув справа на розгляді Директори вирішують вже більше місяця обіцяють перезвонити якщо щось зміниться . Народ ціна за навушники невелика до 400 грн я спочатку за них дав але справа в повазі фірми до клієнтів .Я нерекомендую ЖУК НІКОМУ.ЖУК обмін НЕРЕКОМЕНДУЮ.Гарного всім дня якщо хтось має подібні історії нелінуйтесь писати.Гарного всім дня.
Експерт Експерт
Доброго дня, Михайло! У магазині Ви можете придбати телефон без додаткових налаштувань! Приносимо вибачення за ситуацію яка склалась! Для того, щоб в подальшому дана ситуація не повторювалась надайте, будь ласка, детальну інформацію з приводу Вашого звернення у магазин, а місто та адресу магазину у який звертались, приблизну дату. Будемо раді допомогти у вирішенні Вашого питання!
Це взагалі нонсенс!!!Такого нахабства я ще не бачила.. Продали моїй бабусі новий стартовий пакет за 110 грн. коли його вартість взагалі 25грн. з таким вмовляння що -цей стартовий пакет вже поповнення на 110 грн. Та підключено акцію "Super net start"і все в ньому
вже підключено. Коли я перевірила,що то взагалі за пакет і яка послуга виявилося, що взагалі не той пакет підключений і ніколи не поповнювався, та не було на його рахунку 110грн. ніколи у житті, а лише для старту 1грн для того щоб можна було зателефонувати оператору для активації сім. Також не дали ніякого чеку... І що тепер робити??? І це вже не перший раз.Одного разу взагалі хотіли втюхати браковані чохол, на зауваження про брак почали перемовлюватися... Це нормально так??? Де Ви набираєте своїх співробітників?.
Експерт Експерт
Добрий день, Наталія! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася! Для того, щоб ми змогли детально розібратися в даній ситуації, вкажіть, будь ласка, деталі Вашого візиту, а саме: дату та адресу магазину і Ваш контактний номер телефону у відповідь або зателефонувавши по телефону 0800-202-848. Будемо раді допомогти.
Покупал в Розовском отделении, обслуживала продавец - консультант Екатерина все на высоте: хорошо обслужила, хорошо объяснила. Остался доволен и покупкой и обслуживанием. В дальнейшем буду совершать покупки здесь.
Експерт Експерт
Добрый день, Александр! Благодарим Вас за то, что нашли время на хороший отзыв. Надеемся на дальнейшее сотрудничество!
Кожного разу коли заходжу щось придбати (наушники чи накладку і так далі...) -це найближчий магазин до мого дому, стикався з хамовитим спілкуванням продавців які працюють в магазині "ЖУК", то хочуть всунути брак, а потім коли зробиш зауваження -ще й перемовлюються. А бо такі фрази як " Шо нада? ", " Давай, швидше вибирай! ". Хочеться запитати: -де Ви своїх працівників понабирали??? Відпадає всяке бажання щось купувти ...
Експерт Експерт
Доброго дня, Надія! Приносимо вибачення за незручності! Для того, щоб в подальшому дана ситуація не повторювалась надайте, будь ласка, детальну інформацію з приводу Вашого звернення у магазин, а місто та адресу магазину у який звертались, приблизну дату. Будемо раді допомогти у вирішенні Вашого питання!
Добрый день! Хочу зазказать телефон Самсунг М21 ,купить его в рассрочку .Возможно ли сделать это без покупки дополнительных настроек.
Швидко(обіцяли в вт,а доставили в суботу) і доставка безкоштовна)
Але , на жаль, нова пошта зламала ваги,а я при забиранні не глянула =(
Експерт Експерт
Доброго дня, Олена! Дякуємо Вам за хороший відгук стосовно сервісу нашої компанії. Будемо раді подальшій співраці із Вами.
‼‼Купила сьогодні телефон в цьому магазині.
Коштував 5299
471 грн. Продавець взяла в мене за те що сказала мені з інтернету антивірусу.
Я просила її не завантажувати мені програму. Але продавець стояла на своєму, і говорила що такий у них порядок і мусить мені завантажити програму.
Завантажила продавець ту антивірусу.
На прикінці я попросила чек.
Продавець сказала, що вони чеки не видають.
471грн. Продавець мене обшахрувала
В магазині працюють не чесні продавц‼‼
Експерт Експерт
Доброго дня, Надія! Приносимо вибачення за незручності! Для того, щоб в подальшому дана ситуація не повторювалась надайте, будь ласка, детальну інформацію з приводу Вашого звернення у магазин, а місто та адресу магазину у який звертались, приблизну дату. Будемо раді допомогти у вирішенні Вашого питання!
Отвратительный магазин. Прислали с опозданием и после многочисленных звонков телефон. Телефон не включился. Сим-карту не вставляли, звонков не совершали. Отправили обратно. Магазин месяц держал его якобы на экспертизе и выдал заключение о поломанных кнопках! Деньги не вернули. Мошенники! Будем подавать в суд.
Експерт Експерт
Добрый день, Юлия! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию! Для того, чтобы мы смогли детально разобраться в данной ситуации, укажите, пожалуйста, детали Вашего визита, а именно: дату и адрес магазина и Ваш контактный номер телефона в ответ или позвонив по телефону 0800-202-848. Будем рады помочь.
Все прийшло вчасно, навіть на день швидше, як обіцяли. Дуже приємний і ввічливий персонал (Максим). Рекомендую.
Експерт Експерт
Доброго дня, Ростислав! Дякуємо, що знайшли час на хороший відгук стосовно якості обслуговування! Приємно знати, що Ви залишились задоволеним зверненням в нашу компанію! Сподіваємось на подальшу співпрацю! Гарного Вам користування!
Заказал Бензотриммер BauMaster BT-9043S. Доставили быстрее чем оговаривалось. Уже опробовал. Единственно что огорчило - на сайте комплектация указана одна, а на самом деле - другая.
Експерт Експерт
Доброго дня, Андрій! Дякуємо за час приділений на відгук! Будемо раді подальшій співпраці із Вами.
Чому в магазині не можна придбати телефон без додаткових налаштувань за готівку?
Експерт Експерт
Доброго дня, Наталія! У магазині Ви можете придбати телефон без додаткових налаштувань! Приносимо вибачення за ситуацію яка склалась! Для того, щоб в подальшому дана ситуація не повторювалась надайте, будь ласка, детальну інформацію з приводу Вашого звернення у магазин, а місто та адресу магазину у який звертались, приблизну дату. Будемо раді допомогти у вирішенні Вашого питання!
Дякую замовлення прийшло,правда не вчасно і після багатьох дзвінків до консультантів але все в наявності і повним комплектом.
Експерт Експерт
Доброго дня, Неоніла! Дякуємо Вам за те що приділили час на хороший відгук стосовно нашої компанії! Будемо раді прийняти наступне замовлення! Гарного дня!
Чудовий магазин. Жодних проблем не виникло. Надіслали швидко.
Експерт Експерт
Доброго дня, Ярослав! Дякуємо за час приділений на позитивний відгук в сторону нашої компанії. Будемо раді подільшій співпраці із Вами!
Добрий день. Зробила замовлення 8.04, але до цих пір немає. І ніхто не підтвердив.... Чи чекати мені мого замовлення, чи шукати інший інтернет магазин?
Експерт Експерт
Доброго дня, Ольга! Ви можете зателефонувати на гарячу лінію за номером телефону 0 800 202 848 для уточнення інформації з приводу доставки Вашого замовлення! Будемо раді Вам допомогти у вирішенні Вашого питання!
купував планшет Huawei M5 lite,все пройшло просто Супер,я навіть не очікував,швидко,і все як домовлялись з менеджером,привітний і професійний персонал,особлива подяка менеджеру Тетяні?всім раджу!
Експерт Експерт
Доброго дня, Роман! Дякуємо, що знайшли час на хороший відгук стосовно якості обслуговування! Приємно знати, що Ви залишились задоволеним зверненням в нашу компанію! Сподіваємось на подальшу співпрацю! Гарного Вам користування!
Вгору