Автомобільна охоронна система з діалогової двостороннім зв'язком динамічного типу, чотирма сервісними каналами, системою захисту від угону і захоплення автомобіля, автоматичним запуском двигуна і цифровою шиною управління блоками CAN і GSM / GPS / GLONASS.
Режим інтерактивного діалогового обміну з багаторазової випадкової зміною ключів шифрування забезпечує надійний захист від спроб підбору, заміщення або інтелектуального злому системи електронними пристроями. Режим діалогового обміну є перемикається, тобто користувач може сам дистанційно вибирати тип роботи системи за допомогою брелока автосигналізації.
Система має два вбудованих іммобілайзера. Активний іммобілайзер управляється за допомогою додатково купується картки-транспондера, що забезпечує дистанційне керування режимами блокувань системи, такими як функції антіограбленія (Anti-Hi-Jack, Anti-Car-Jack) або повернення автомобіля в різних неприємних випадках. Більш того, використання картки-транспондера дозволяє додатково підсилити захист автомобіля за допомогою функції відкладеного зняття з охорони, коли система очікує обміну з транспондером, навіть якщо господар уже подав команду системі ЗНЯТИ з охорони за допомогою брелока-передавача, причому не важливо, було це в режимі простого обміну або діалогового.
Система володіє розширеним набором блокувань різного типу, дві з яких цифрові, що дозволяє управляти цифровими реле як нормально розімкнутого типу (R350), так і нормально замкнутого (R450). Перевагою цифрових блокувань є неможливість відключення захисту простий подачею харчування на керуючий вхід реле, його просто немає. У той же час кожне цифрове реле автоматично прописується в пам'ять конкретної системи, тим самим роблячи марною спробу розблокувати шляхом підміни основного блоку сигналізації того ж типу, і працює за принципом СВІЙ-ЧУЖИЙ.
Додаткові можливості захисту також відкриваються при використанні зовнішнього датчика переміщень TMS207, який дозволяє вчасно реагувати на початок будь-якого руху автомобіля і відповідно активувати систему захисту автосигналізації як при санкціонованому, так і при випадковому або небажаному русі автомобіля в режимі автозапуску. Система проста в установці і використанні. Більшість налаштувань виконується дистанційно за допомогою брелока-передавача.
Для автомобілів, обладнаних системою управління і діагностики CAN-типу, система ZX-одна тисяча дев'яносто п'ять пропонує простий і швидкий спосіб як підключення, так і управління сервісними функціями автомобіля за допомогою додаткового зовнішнього модуля FLCAN, програмованого під різні марки автомобілів. З'єднання ZX-1 095 з модулем здійснюється по цифровій шині за допомогою кабелю і не вимагає довготривалих і трудомістких операцій інсталяції, забезпечуючи при цьому найширший набір основних і сервісних функцій, пропонованих системою ZX-1 095. А завдяки тому, що модуль FLCAN має вбудований інтелектуальний обхідник штатного іммобілайзера автомобіля, режим автозапуску стає просто рядовий завданням (працює не для всіх авто) незалежно від типу трансмісії або типу управління - класичний замок запалювання або кнопка Push Start.
Додатковий цифровий сервіс управління зовнішнім модулем GSM / GPS / GLONASS також здійснюється по другому вбудованому інтерфейсу в ZX-1 095, знову ж забезпечуючи легкість і швидкість інсталяції в автомобілі.
І нарешті, користувач може на свій розсуд вибирати одну з трьох тем тривожних і інформаційних сигналів, що подаються брелоком-передавачем, або просто міняти їх час від часу. Все це легко і доступно програмується на брелоку вибором відповідної функції.