Умови розіграшу

  1. Розіграш триває з 09.08.2021 р. до 31.08.2021 р. на території України, окрім зони ООС та Автономної Республіки Крим, і проводиться в соціальній мережі Instagram.

Розігруються навушники Huawei Freebuds 4 Silver.

 

Щоб стати учасником розіграшу потрібно виконати прості умови:

- Підписатися на сторінку ЖЖУК в Instagram

- Підписатися на сторінку HUAWEI в Instagram

- Поставити лайк на акційний пост та 2 попередні на обох сторінках

- Відзначити* одного друга (через @) у коментарях акційного посту ЛИШЕ на сторінці ЖЖУК, щоб він теж взяв участь у конкурсі.

 

*Кількість коментарів необмежена, потрібно відзначати різних друзів без повторення.

  1. Сторінка учасника розіграшу повинна бути реальною, заповненою та відкритою на час визначення переможця для перевірки дотримання правил конкурсу. У конкурсі НЕ можуть брати участь співробітники і представники Організаторів і будь-якої іншої компанії, залученої до проведення акції, близькі родичі вищевказаних осіб, а також юридичні особи.
  2. Право на отримання «призу» (у разі виграшу) мають повнолітні учасники і неповнолітні за умови письмової згоди батьків (усиновлювачів) або піклувальників. В акції можуть брати участь учасники, які проживають на території України і згодні з умовами даної акції.
  3. Порядок визначення переможців акції. Серед усіх учасників, які виконали умови даної акції передбачені пунктом 1 цих Правил (станом на 09.08.2021 р. включно), 31.08.2021 р. переможця буде визначено за допомогою сервісу You to Gift. Результати розіграшу будуть оголошені  у наших соц. мережах. Протягом трьох днів! після оголошення результатів переможець повинен зв’язатись з організатором розіграшу. Результат розіграшу є остаточним і переграванню не підлягає, в тому числі в разі втрати переможцем свого права на отримання «призу».
  4. За результатами розіграшу переможець отримує «приз». Під «призом» в рамках цієї акції розуміється можливість придбати навушники Huawei Freebuds 4 Silver за ціною 1 (одна) гривня. Кількість призів: 1 шт. «Приз» надається клієнту в якості рекламного продукту. Клієнт має право протягом гарантійного строку передати рекламний продукт для сервісного обслуговування, у разі виявлення недоліків у ньому. Отримання «призу» не дає право клієнту на повернення грошових коштів за нього або обмін на аналогічний. Мета надання «призу» клієнту – реклама товару різноманітними засобами (на добровільних засадах), на власний розсуд клієнта. Якщо на момент розіграшу «приз» буде відсутній на складі, то він може бути замінений на рівноцінний за представленою товарною категорією на розсуд Організатора.
  5. Порядок отримання «призу». «Приз» може бути відправлений до найближчого відділення «Нової Пошти», на розсуд переможця. Відправлення буде здійснено за рахунок Організатора. У разі перемоги неповнолітнього, для отримання «призу» необхідно представити письмову згоду батьків на участь в даній акції, а також згоду на отримання «призу» акції (дані документи відправляються переможцем у відсканованому вигляді у приватні повідомлення адміністратору телеграм-каналу ЖЖУК). Важливо пам’ятати, що відправка призу буде здійснена на зазначені переможцем дані (ПІБ, мобільний телефон, адреса). Для отримання «призу» переможець повинен пред’явити документ, що підтверджує його особу.
  6. Протягом трьох календарних днів з моменту проведення розіграшу переможець повинен відправити повідомлення на сторінці ЖЖУК в Instagram, вказавши при цьому свої ПІБ та контактний номер телефону. Якщо переможець не відреагує протягом трьох календарних днів і/або не надасть дозвіл батьків (усиновлювачів) у той же термін у порядку, передбаченому пунктом 3 цих правил, останній втрачає своє право на отримання «призу».
  7. Організатор акції не несе відповідальність за дії третіх осіб, які призвели або можуть призвести до блокування сайту, за допомогою якого можлива реєстрація для участі в даному розіграші.
  8. Організатор розіграшів не несе відповідальності за технічні збої, які не залежать від його волі і вплинули на хід проведення розіграшу.
  9. У разі виникнення будь-яких суперечок щодо тлумачення умов проведення розіграшів офіційним визнається тлумачення Організатора, яке є остаточним і обов’язковим для всіх учасників розіграшів і не підлягає оскарженню. Термін проведення та умови акції можуть бути змінені за рішенням Організатора (ТзОВ «Мобіжук»).

Беручи участь в зазначених вище розіграшах, учасники дають свою згоду Організатору ТзОВ «Мобіжук» на збір і обробку (накопичення, зберігання, адаптації, відновлення, використання, поширення, знеособлення і знищення) зазначених їм даних, а саме: ПІБ, електронна пошта, телефон, адреса, з метою забезпечення реалізації відносин купівлі-продажу, відносин у сфері захисту прав споживачів, у сфері реклами і маркетингових досліджень, а також дає свою згоду на передачу (поширення) його даних ТОВ «НОВА ПОШТА» (ЄДРПОУ 31316718), іншим транспортно експедиторским і кур’єрським організаціям і іншим третім особам (без обмеження) на розсуд Організатора ТзОВ «Мобіжук». Джерелом збору персональних даних є інформація, безпосередньо і добровільно надана Учасником.

Власником наданих Учасником персональних даних є ТзОВ «Мобіжук», місцезнаходження: 79015, м. Львів, вул. Кульпарківська, 59. База персональних даних «Клієнти» знаходиться за адресою ТзОВ «Мобіжук»: 79015, м. Львів, вул. Кульпарківська, 59.

Суб’єкт персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», має право:

  1. Знати про джерела збору, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) власника чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом.
  2. Отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані.
  3. На доступ до своїх персональних даних.
  4. Отримувати не пізніше, ніж за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних.
  5. Пред’являти вмотивовану вимогу власнику персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних.
  6. Пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким власником і розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними.
  7. На захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи.
  8. Звертатися зі скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого або до суду.
  9. Застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.
  10. Вносити застереження про обмеження права на обробку своїх персональних даних при наданні згоди.
  11. Відкликати згоду на обробку персональних даних.
  12. Знати механізм автоматичної обробки персональних даних.
  13. На захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.