Facebook планує випустити перші розумні годинники наступного літа.

Facebook при створенні своїх перших розумних годинників використовує абсолютно новий підхід - компанія Марка Цукерберга поки офіційно не визнала їх існування, але вихід продукту на ринок, за даними обізнаних джерел, запланований на літо 2022 року. 
Пристрій буде виділятися відкріплюваним дисплеєм з двома камерами - його можна буде використовувати для зйомки фото і відео і подальшого обміну з іншими людьми через набір додатків Facebook, включаючи Instagram.

Камера на передній панелі дисплею годинника призначена в першу чергу для відеозв'язку, а додаткову камеру 1080p з автофокусом на задній панелі при необхідності можна буде використовувати для зйомки відео після від'єднання дисплейного модуля від основного корпусу з нержавіючої сталі на зап'ясті.
Facebook зараз активно залучає інші компанії для створення аксесуарів, що дозволяють кріпити модуль з камерами до рюкзаків та інших речей.

Ідея полягає в тому, щоб мотивувати власників годинників використовувати їх так, як зараз використовуються смартфони. Останнім часом Apple сильно посилила політику конфіденційності, ще сильніше ускладнивши збір даних для сторонніх додатків на зразок Facebook.

Випуск потенційних розумних годинників - це буде перша спроба Facebook закріпитися на ринку переносної електроніки - фактично означатиме для компанії Марка Цукерберга відкриття другого фронту, тим більше що вона планує також позиціонувати годинник як фітнес-пристрій з пульсоміром.

Facebook також працює з провідними американськими операторами стільникового зв'язку, щоб забезпечити в годиннику підтримку 4G LTE.
Розумні годинники Facebook будуть доступні в трьох кольорах корпусу (білому, чорному і золотому) і компанія розраховує на шестизначний тираж. Це мізерна частка від загального ринку розумних годинників.

Орієнтовна ціна - 400 доларів. Але вона ще може бути змінена. І хоча це вкрай малоймовірно, Facebook ще може відмовитися від годинників, оскільки пристрій ще не надійшов в масове виробництво. Поки у нього навіть немає офіційної назви.
Для своїх розумних годинників Facebook планує використовувати кастомну версію Android, доповнену набором власних сервісів, і залучити партнерів до створення ПО.

Інтерес Facebook до створення розумних годинників виник як мінімум кілька років тому. Компанія розглядала можливість придбання Fitbit в 2019 році, але в підсумку її випередила Google. З тих пір соціальна мережа витратила приблизно 1 мільярд доларів на розробку першої версії свого годинника.