За розміром більше смартфона, але менше ноутбука. Має великий екран, легкий та компактний корпус, багатофункціональний.
Мова йде про планшет. Зручний та функціональний, його зручно брати в робочі поїздки або в якості розваги для дітей в подорож.

В сучасному вигляді ці пристрої існують в нашому побуті не так вже й давно.
Але історія виникнення значно довша.

Перші варіанти планшетів
Розвиток планшетів безпосередньо пов'язаний з появою сенсорного екрана. У 1968 р. Алан Кей подав комп'ютерному виробнику Xerox ідею створення планшетного ПК для дітей. Через чотири роки світ побачив планшет «Dynabook». Пристрій був призначений не тільки для дітей, а й для дорослих. Історія повторилася, як і півстоліття тому. Необхідних технологій не вистачило, щоби запустити пристрій у масове виробництво. І про нього забули на 15 років.

У 1987 р. компанія Apple взялася за розробку свого планшетного пристрою, а в 1993 представила свій варіант планшета «MessagePad Newton», призначений для освітніх установ. Пристрій так і залишився виставковим екземпляром.

У 2002 році компанія Microsoft представила платформу Microsoft Tablet PC, де використовувалася операційна система Windows XP, модернізована під роботу з сенсорним дисплеєм. Ці варіанти планшетів не набули широкого поширення. Вони мали безліч недоліків:

  • По-перше, важили близько двох кілограмів. 
  • По-друге, тривалість роботи становила трохи більше трьох годин.
  • По-третє, для керування екраном застосовувався лише стілус. 
  • По-четверте, дисплей мав низьку роздільну здатність. 

На початку 2000-х інтернет був дорогим задоволенням. Точок доступу Wi-Fi було замало. А мобільний інтернет надто дорогий.

Пік популярності
Тільки в 2010 році з виходом iPad планшет набуває величезної популярності. Його автори постаралися усунути недоліки властиві першим планшетам. Компанія Apple запропонувала планшет із потужним процесором. Керувати пристроєм стало можливим за допомогою пальців. Дисплей набув дивної чіткості. Інтернет став доступнішим.
У квітні 2010 року виходить модель з Wi-Fi. Через місяць планшет доповнили модулем стільникового зв'язку 3G.

До березня 2011 року, моменту виходу iPad 2, було продано понад 15 млн планшетних пристроїв iPad. Планшет другого покоління iPad 2 дозволяв власнику створювати музичні треки, редагувати відео.

Ситуація на ринку стала змінюватися, великі компанії не змогли обійти своєю увагою зростання попиту на планшетні пристрої, прагнули випустити свою модель і завоювати споживчий ринок. У 2010 році 83% усіх продажів планшетів припадало на iPad, а вже в 2013 р. тільки 28%.

Виробники продовжують постійно працювати над удосконаленням своїх пристроїв. Зараз можна придбати планшет з будь-яким набором параметрів від абсолютно різних виробників. Заходь на сайт та переконайся.