Нещодавно нам було складно навіть на хвилину уявити своє життя без телевізора.

Завдяки його наявності ми могли приємно провести час за переглядом улюблених телепередач. Але науково-технічний прогрес не стоїть на місці, що призвело до появи безлічі технічних новинок. 
Сьогодні популярністю користуються телефони, планшети, комп'ютери, ноутбуки, з яких можна з легкістю пеглядати вдео та стримінгові сервіси.

Хоча, ще близько 40% людей залишаються вірними телебаченню.
А підбірка цікавих фактів про нього, буде цікава не лише їм.

Факт 1
Кольоровий телевізор менш шкідливий для зору, ніж його чорно-білі аналоги: кольори полегшують сприйняття картинки та знімають частину навантаження з м'язів очей.

Факт 2
До 70-х років технології відеозапису не дозволяли здійснювати якісний запис сюжетів, тому всі програми та передачі виходили виключно у прямому ефірі.

Факт 3
Завдяки телесеріалам про роботу поліції злочинці навчилися краще зауважувати сліди своїх злочинів. Це було названо "Ефект CSI".

Факт 4
Найбільше у світі люблять дивитися телевізор японці. У середньому кожен японець дивиться телевізор близько 9 години на добу. Для порівняння: латвійці дивляться телевізор, в середньому трохи більше 3 годин на день.

Факт 5
Всі вважають, що найдовший серіал - "Санта-Барбара", але це далеко не так. Найдовший серіал - «Дорожеле світло». Якщо «Санта-Барбара» мала 2 137 серій, то «Дорожнє світло» — 15 762 серії. Цей серіал виходив на екрани з 1952 до 2009 року, його дивилося кілька поколінь кожної сім'ї.

Факт 6
Неможливо уявити телебачення без реклами. Найдорожчий рекламний ролик, що транслювався на телебаченні, зняв всесвітньо відомий бренд Chanel. До знімання залучили акторку Ніколь Кідман.

Факт 7 
Британська телепередача Top Gear, присвячена автомобілям, визнана найпопулярнішим телешоу у світі.

Факт 8 
До свого 18 дня народження підліток у середньому стає свідком понад 40 тисяч вбивств, показаних у кіно.

Факт 9
Знаменитий кінорежисер Стівен Спілберг не дозволяв своїм дітям дивитися телевізор більш ніж одну годину на день, вважаючи, що він негативно впливає на дитячу психіку.

Факт 10 
Найдорожчим телевізійним контрактом є контракт із Опро Уінфрі. За шість років (з 1994 по 2000) він приніс компанії Харпо 300 мільйонів доларів.

Однаково приємно чи програми на телебаченні, чи різномантіні фільми дивитись на новенькому, звісно кольоровому, телевізорі.